Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

W Gdańsku w środę rozpocznie się Mediarun Festiwal

0
Podziel się:

Kilkaset osób, liderów biznesu i marketingu z całego świata, weźmie udział w
rozpoczynającym się w środę w Gdańsku Mediarun Festiwal. Celem spotkania jest prezentacja
najnowszych trendów w zarządzaniu i marketingu. Ma wystąpić około 40 prelegentów z kraju i
zagranicy.

*Kilkaset osób, liderów biznesu i marketingu z całego świata, weźmie udział w rozpoczynającym się w środę w Gdańsku Mediarun Festiwal. Celem spotkania jest prezentacja najnowszych trendów w zarządzaniu i marketingu. Ma wystąpić około 40 prelegentów z kraju i zagranicy. *

W ramach Mediarun Festiwal w gdańskiej filharmonii na Ołowiance odbędą się Kongres Dyrektorów Marketingu i Leaders in Poland. Organizator, czyli firma Mediarun, poinformowała w komunikacie, że jest to najważniejsze marketingowo - biznesowe wydarzenie w centralnej Europie a jego tematyka będzie dotyczyć: biznesu, marketingu i innowacji.

Cytowany w komunikacie dyrektor firmy Mediarun Paweł Netczuk zauważa, że "w Polsce ugruntowaną pozycję mają przede wszystkim wydarzenia gospodarcze, z dużym pierwiastkiem politycznym a brakuje spotkań biznesowych z udziałem międzynarodowych specjalistów". Uważa, że "Mediarun Festival wypełni tę niszę i może stać się wydarzeniem, które inspiruje, dostarcza cennej wiedzy oraz integruje środowiska marketerów i biznesu".

Gościem specjalnym festiwalu ma być Carolyn Everson, szefowa zespołu odpowiadającego za globalne rozwiązania marketingowe dla najważniejszych strategicznych klientów Facebooka oraz globalnych agencji współpracujących z serwisem. Sprawuje również nadzór nad strategią medialną, sprzedażą reklam i zarządzaniem projektami marketingowymi realizowanymi na Facebooku. Będzie to jej pierwsza wizyta w Polsce. W Gdańsku Everson ma wygłosić prezentację poświęconą budowaniu trwałych relacji z klientami na dużą skalę.

Wśród gości festiwalu mają być m.in.: ekspert od Pokolenia Y, Joeri van den Bergh, autor bestselleru pt. "Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y", specjalistka od marketingu skierowanego do kobiet Stephanie Holland, uznana przez amerykańską edycję Forbes'a za jedną z 20 najlepszych blogerek piszących o marketingu, i Christian von den Brincken, dyrektor marketingu Str"er.

Swoje prelekcje wygłosić mają też m.in. Clark Parson z Berlin School of Creative Leadership, Gabi Salinas Global Brand Manager z Deloitte oraz Daniel Frazekas z Replise.

Mediarun Festival potrwa trzy dni. Pierwsze dwa dni potrwa Kongres Dyrektorów Marketingu, podczas którego wystąpić ma kilkudziesięciu prelegentów. Podczas Kongresu zostanie rozstrzygnięty konkurs "Dyrektor Marketingu Roku 2012". Jego celem jest "wyłonienie talentów i osobowości w dziedzinie marketingu, których działania w 2012 roku wpłynęły zarówno na sukces rynkowy firm, jak i ogólną sytuację w branży komunikacji i reklamy w Polsce". Zostaną przyznane nagrody w 12 kategoriach.

Trzeciego dnia odbędzie się Leaders in Poland czyli, jak zapowiada organizator, "wyjątkowe spotkanie z liderami biznesu". Jak wyjaśniła Joanna Stopyra z Mediarun, "będzie to szereg debat poświęconych najważniejszym kwestiom w rozwoju biznesu".

Patronat nad Kongresem Dyrektorów Marketingu objęła m.in. Polska Agencja Prasowa. (PAP)

bls/ itm/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)