Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Citibank zmienia logo, które za dwa lata będzie na całym świecie

0
Podziel się:

Citibank, sektor detaliczny Banku Handlowego, zmienia logo. W ciągu trzech miesięcy będzie ono już widoczne w oddziałach, na kartach i materiałach promocyjnych

- poinformował Raymond Lim, wiceprezes Banku Handlowego.

'Zmiana logo zajmie nam około trzech miesięcy, ale oczywiście istniejące już karty płatnicze będzie można używać do końca okresu ich ważności' - powiedział Lim podczas wtorkowej konferencji prasowej.

Nowe logo w ciągu dwóch lat ma zostać wprowadzone na całym świecie.

Lim powiedział, że Bank Handlowy, zajmujący się klientami detalicznymi w Citibank Poland, ma ponad 300 tys. klientów i co miesiąc rachunki otwiera około 20-30 tys. nowych klientów.

'Naszą ambicją jest osiągnięcie 10-proc. udziału w rynku' - powiedział Lim.

Dodał, że w trzecim kwartale tego roku Bank Handlowy zamierza wprowadzić nowe produkty inwestycyjne, ubezpieczeniowe, a także kredyty hipoteczne.

Bank Handlowy i Citibank Polska połączyły się w marcu tego roku. Bank prowadzi działalność detaliczną pod szyldem Citibanku, a działalność korporacyjną pod szyldem Banku Handlowego. Połączenie nastąpiło przez przeniesienie majątku Citibanku na Bank Handlowy w zamian za akcje, które Bank Handlowy wyda akcjonariuszom Citi. Akcjonariusze Citibanku otrzymali za jedną akcję 1.350 akcji Banku Handlowego nowej emisji.

Citibank nabył pierwsze akcje i obligacje Banku Handlowego na początku 2000 roku od PZU SA, które otrzymało je od Skarbu Państwa na dokapitalizowanie.

PZU SA sprzeciwiło się fuzji Banku Handlowego i BRE Banku, które zamiar połączenia się ogłosiły w połowie 1999 roku. W dwóch wezwaniach Citibank zwiększył swój udział w Banku Handlowym do 92 proc.

Citibank zadeklarował, że zmniejszy swoje zaangażowanie w tym banku, ale prezes Banku Handlowego powiedział, że nastąpi to w ciągu dwóch, trzech lat.

wiadomości
banki
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)