Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Klienci PKO BP nie mieli dostępu do pieniędzy

0
Podziel się:

W największym polskim banku doszło do poważnej awarii systemu informatycznego.

Klienci PKO BP nie mieli dostępu do pieniędzy
(urbanlegend/CC/Flickr)

W największym polskim banku doszło do poważnej awarii systemu informatycznego. Nie działał dostęp do kont internetowych, bankomaty i karty płatnicze.

Zdenerwowani klienci PKO BP, od około godz. 11 informowali, że nie mają dostępu do swoich pieniędzy za pośrednictwem internetu.

Były też kłopoty z wypłatami z bankomatów i transakcjami dokonywanymi kartą. Ale jak po godz. 14:30 zapewnili przedstawiciele banku, można już było bez problemu korzystać z bankomatów i kart płatniczych w sklepowych kasach.

_ - W związku z pojawieniem się trudności technicznych ograniczających od godzin południowych funkcjonowanie w pełnym zakresie placówek PKO Banku Polskiego oraz uniemożliwiających korzystanie z usług bankowości elektronicznej (iPKO, iPKO Biznes, serwis telefoniczny) podjęto natychmiastowe działania zmierzające do jak najszybszego usunięcia wspomnianych trudności. Pragniemy zapewnić, że wszystkie złożone przez klientów w dniu dzisiejszym zlecenia będą zrealizowane. Nasi klienci mogą korzystać z sieci bankomatów i kart płatniczych _ - zapewniano w komunikacie banku przesłanym drogą elektroniczną.

Po godz. 16 pojawiła się możliwość zalogowania do systemu bankowości elektronicznej. Zaraz potem bank poinformował, że system informatyczny już funkcjonuje poprawnie. - _ Obecnie wszystkie oddziały banku, serwis iPKO i call center pracują normalnie _ - napisano w komunikacie.

PKO BP prowadzi około 6,3 mln rachunków oszczędnościowo - rozliczeniowych, w tym ponad 3,2 mln z dostępem do internetu.

wiadomości
wiadmomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)