Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

MilleKredyt DOM już od 1,4 proc. w CHF, bez prowizji!

0
Podziel się:

1 października 2005 r. rozpoczęła się promocja kredytów i pożyczek hipotecznych w Banku Millennium.

1 października 2005 r. rozpoczęła się promocja kredytów i pożyczek hipotecznych w Banku Millennium. Promocyjne warunki oferowane są w okresie do 30.11.2005 r. klientom, którzy złożą kompletny wniosek kredytowy w ciągu 14 dni roboczych od dnia kontaktu z bankiem i otrzymania certyfikatu promocyjnego, wydanego nie później niż 30.11.2005 r.

Nowa oferta zawiera:
a) oprocentowanie dla MilleKredytu DOM indeksowanego do walut obcych:
- od 1,40% do 2,89% w CHF (marża już od 0,61% do zaledwie 2,10%),
- od 2,79% do 4,28% w EUR (marża już od 0,61% do zaledwie 2,10%),
- od 4,68% do 6,17% w USD (marża już od 0,61% do zaledwie 2,10%).
b) oprocentowanie dla MilleKredytu DOM w PLN - już od 4,99% do maksymalnie 5,75% (marża od 0,49% do 1,25%)
c) 0 zł opłaty za wycenę nieruchomości, jeśli jest zlecona przez Bank Millennium
d) 0% prowizji od udzielenia kredytu

Promocji kredytów i pożyczek towarzyszyć będzie multimedialna kampania reklamowa. Od 7 października do pierwszego tygodnia listopada br. w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych będzie emitowana najnowsza reklama Millekredytu DOM. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Millennium jako banku oczywistego wyboru w przypadku ubiegania się o kredyt hipoteczny. Podstawowe atuty oferty, podkreślane w reklamie, to atrakcyjne warunki cenowe (0% prowizji, kredyt w CHF już od 1,40%). Przekaz reklamowy „Zanim wybierzesz kredyt hipoteczny, sprawdź MilleKredyt DOM. Żebyś potem nie żałował” komunikuje, że kredyty hipoteczne Millennium są jedną z najlepszych ofert dostępnych na rynku, polecaną przez niezależnych ekspertów i brokerów finansowych. Wybór oferty Banku Millennium oznacza brak opłat początkowych i niskie raty przez cały okres kredytowania.

Spoty reklamowe emitowane będą w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych, a wśród nich: TVP 1, TVP 2, TVN, TVN 24 i Polsat. Reklamy pojawią się także w wybranych stacjach radiowych: w Radiu ZET, Trójce i RMF FM oraz w prasie ogólnopolskiej i dziennikach lokalnych. Kampania kredytów i pożyczek hipotecznych obejmie także bannery, które pojawią się w 15 portalach internetowych.

Bank Millennium osiąga rekordowe wyniki w sprzedaży kredytów i pożyczek hipotecznych – wartość portfela kredytów hipotecznych wzrosła do 2 359 mln PLN na 30 czerwca br. w porównaniu z 1 360 mln PLN na koniec pierwszego półrocza 2004 roku (wzrost o 73%). Wartość udzielonych kredytów na koniec pierwszego półrocza wyniosła 1 105 mln. Tak dobre wyniki sprzedaży dają Bankowi 3. pozycję na rynku po pierwszym półroczu z udziałem w rynku na poziomie 10,46%.

kredyty
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)