Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Sprawdź, który bank ma najlepszą stronę

0
Podziel się:

Symetria we współpracy z Money.pl sprawdzili, które z dużych banków mają najbardziej przyjazną stronę internetową.

Sprawdź, który bank ma najlepszą stronę

Kryształy Symetrii i Money.pl zostały przyznane. Ranking najlepszych stron internetowych pod względem użyteczności ma promować najwyższe standardy _ usability _ w Polsce i wyróżniać wiodące krajowe marki w tym zakresie. Pierwszą ocenianą branżą były banki, a konkretnie ich serwisy dedykowane klientom indywidualnym.

Zwycięzcą tegorocznej edycji Kryształów Symetrii został ING Bank Ślaski. Eksperci docenili przyjazną nawigację i łatwość w pozyskiwaniu informacji, jakie oferuje strona banku. ING Bank Ślaski został liderem min. w zakresie poszukiwania danych związanych z zastrzeżeniem karty. Głównym i w zasadzie jedynym zarzutem w stosunku do strony była mała i niezbyt czytelna czcionka.

POBIERZ
pełny raport poświęcony badaniu stron banków
Drugi na liście uplasował się Getin Noble Bank, który uzyskał odpowiednio 4 punkty na 5 za efekt, 3 za satysfakcję i 4 za wydajność. Strona instytucji okazała się przy tym najszybsza – średni czas wyszukiwania informacji we wszystkich zadaniach wyniósł 75 sekund. Pozytywne noty zebrała też szata graficzna portalu; internauci krytykowali natomiast brak szczegółowych informacji na temat oferty banku.

Pierwszą trójkę rankingu zamyka Bank Pekao SA Tutaj największy problem użytkownicy mieli z odszukaniem okresu przyznania kredytu hipotecznego. Stronie banku zarzucano także niezgodność wyników wyszukiwania z poszukiwaną treścią. Jakość publikowanych informacji okazała się jednak bardzo wysoka.

Ranking użytecznych stron internetowych banków
Bank pozycja
ING Bank Śląski 1
Getin Noble Bank 2
Pekao SA 3
MultiBank 3
mBank 5
BZ WBK 5
Millenium 7
PKO BP 8
Kredyt Bank 8
Bank Handlowy (Citi Handlowy) 8

Źródło: Kryształy Symetrii - Raport z badania użyteczności polskich banków

kraj
wiadomości
wiadmomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)