Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Nowa jakość obsługi klientów w Sampo OFE

0
Podziel się:

Sampo PTE S.A. podjęło kroki, dzięki którym członkowie Sampo OFE mają możliwość pełniejszego i szybszego uzyskania tych informacji, które dotychczas mogły być im przekazywane jedynie drogą listowną.

Sampo Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. podjęło kroki, dzięki którym członkowie Sampo OFE mają możliwość pełniejszego i szybszego uzyskania tych informacji, które dotychczas mogły być im przekazywane jedynie drogą listowną. Każdy członek funduszu otrzymał indywidualny numer identyfikacyjny (popularny PIN), który umożliwia stały dostęp do informacji o stanie rachunku.
PIN-kody pozwalają na dokonywanie tej operacji zarówno za pośrednictwem Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta jak i bezpośrednio przez Internet. W tym celu na stronie www.sampo.pl stworzone zostało specjalne menu - Twoje S@mpo Online.

Serwis internetowy Sampo PTE pozwala znaleźć ponadto:

- informacje o reformie emerytalnej
- dane dotyczące funduszu
- wykaz wszystkich operacji dokonanych na rachunku
- informacje o sposobach postępowania w przypadku braku należnych składek
- formularze związane z członkostwem w funduszu

Sampo Otwarty Fundusz Emerytalny od początku działalności tj. 20.05.1999 r. do 28.09.2001 r. osiągnął stopę zwrotu na poziomie 28,1 %.

emerytury
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)