Poradnik dla osób prowadzących mały biznes
Pod patronatem Money.pl ukazała się właśnie książka Mała wielka firma.
Pod patronatem Money.pl ukazała się właśnie książka, "Mała wielka firma". To poradnik zarówno dla początkujących biznesmenów, jak i dla tych, którzy chcą rozwinąć prowadzoną przez siebie działalność.
Prawdopodobnie nie jesteś z zawodu finansistą. Mimo to, jeżeli prowadzisz firmę, która chce przetrwać na rynku, musisz też zarządzać jej majątkiem.
Ryzykujesz przy tym wszystkim, co masz. Dorobkiem całego życia.
Jak, nie będąc profesjonalistą w zarządzaniu finansami, omijać czyhające na każdym kroku pułapki, które mogą wyczyścić nie tylko twoje konto bankowe, ale także w skrajnych przypadkach pozbawić cię samochodu i dachu nad głową?
_ Mała wielka firma _ to efekt doświadczeń Autora zebranych podczas rozwijania własnej działalności gospodarczej. Ukończył też z wyróżnieniem studia ekonomiczne, uczestniczył w szkoleniach i studiach podyplomowych z zarządzania finansami w małej firmie. Przekonał się jednak nie raz, że niekoniecznie trzeba być magistrem ekonomii, żeby z powodzeniem prowadzić i rozwijać firmę. Wystarczy stosować się do podstawowych zasad, z których najważniejsze opisuje w tej książce.
Tomasz Bonek, redaktor naczelny Money.pl:
_ Od pomysłu do zarabiania pieniędzy droga bardzo daleka. Doskonale dostrzega to Marek Jankowski, dziennikarz i przedsiębiorca. Mała wielka firma, to świetny przewodnik dla wszystkich, którzy chcą spróbować sił we własnym biznesie. _
* Grzegorz Turniak, Prezes BNI Polska:*
_ Problem wielu początkujących przedsiębiorców polega na tym, że kiedy mają pomysł, a nie mają doświadczenia to najczęściej robią biznesplan w oparciu o pobożne życzenia. Dzięki lekturze książki __ Mała wielka firma zobaczysz jak uniknąć wielu pułapek i proaktywnie kreować swój sukces. _
Marek Woron, Kanclerz Loży Dolnośląskiej Business Centre Club:_ _
_ Po przeczytaniu tej książki ciśnie się na usta - zastosuj to nie tylko przetrwasz ale i z małego przeistoczysz się w dużego. Autor wyjątkowo __ lekkim piórem _ przybliżył _ trudne procesy, stanowiące kanon biznesu. Treść zyskuje dodatkowo dzięki realnym przykładom i praktycznym receptom. _
Paweł Tkaczyk, właściciel agencji reklamowej MIDEA:
_ Marek Jankowski pisze o tym co każdy przyszły właściciel firmy wiedzieć powinien, zanim się weźmie za jej zakładanie. Lektura tej książki oszczędzi Ci wielu stresów, bólów głowy i nieprzespanych nocy. Powinna być sprzedawana w aptece. _
Maciej Popowicz, twórca portalu Nasza-klasa.pl
_ Żałuję, że nie mogłem przeczytać tej książki przed założeniem pierwszej firmy. _
| O AUTORZE: |
| --- |
| Marek Jankowski - przedsiębiorca, ekonomista, dziennikarz. Był dziennikarzem radiowym, współpracował również z prasą i telewizją. Zrezygnował z pracy w mediach gdy stwierdził, że woli kreować niż tylko opisywać rzeczywistość. Stworzył od podstaw jedno z pierwszych w Polsce centrów rozwoju dziecka, nagrodzone ,,Medalem za spełnione Dziecięce Marzenia". Obecnie prowadzi wydawnictwo branżowe i firmę szkoleniową. Jest ponadto konsultantem w zakresie marketingu i public relations. |