Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie

Zwykłe zakupy przez internet to przeżytek. Tak niedługo będziemy kupować

 

 

Co szósty zakup w internecie opłacany jest smartfonem. Na Allegro już nawet co trzecia osoba kupuje mobilnie. Segment m-commerce rośnie 3-4 razy szybciej niż cały e-commerce. Te liczby robią wrażenie, ale to dopiero początek mobilnej rewolucji zakupowej w internecie. - W porównaniu do roku 2014 płatności mobilne w zeszłym roku wzrosły w Polsce o 108 proc. W PayU dostosowujemy się do tego i jesteśmy gotowi transakcyjnie i technologicznie obsłużyć każdego partnera biznesowego i podwoić jego wielkość transakcyjną - zapowiada Sylwia Bilska, dyrektor generalny PayU Polska.

Rozwiązania mobilne bezsprzecznie napędzają rozwój i wzrosty w e-commerce. Choć na razie 13 proc. transakcji PayU wykonywanych jest za pośrednictwem urządzeń mobilnych, a reszta ciągle jeszcze na komputerach stacjonarnych, to ta relacja bardzo szybko się zmienia.

- Liczba transakcji mobilnych rośnie w ogromnym tempie. Jesteśmy z tego zadowoleni - mówi Bilska. I przekonuje, że to dopiero początek rewolucji związanej z urządzeniami mobilnymi. - W Polsce już 40 proc. populacji posiada smartfony. Niektórzy nawet po 2-3. To normalne, na całym świecie ta średnia zawsze jest wyższa niż jeden - mówi dyrektor generalna PayU, która przekonuje, że m-commerce nadal rozwijać się będzie bardziej dynamicznie niż e-commerce. Również i dla tego, że nowoczesne telefony już nie są tylko zwykłymi urządzeniami codziennego użytku.

- Na telefon spoglądamy średnio 150 razy dziennie, ta liczba ułatwia nam oszacowanie możliwości, w którym kierunku będą podążały wzrosty na rynku internetowej sprzedaży - dodaje Sylwia Bilska, dyrektor generalny PayU Polska.

mobile, e-commerce, zakupy, payu
Money.pl
Czytaj także
Polecane galerie
allezłodziej
2017-03-22 09:42
Ktoś jeszcze kupuję ma aledodupy???
stopiecdziesiat
2016-09-09 10:18
150 razy lampią się w telefon chyba jacyś idioci. Ja rozważam powrót do klasycznego telefonu, bo zrozumiałem, że nie potrzebuję smartfona/facebooka/być online/sprawdzać konta co 5 minut/czy mailowego/czy to bankowego/przeglądać co chwile serwisów na których zamiast informacji jest dezinformacja itp.itd.
Bartoooolo
2016-09-09 09:27
Ja zazwyczaj robie to ze wzgledu na prawo. Jesli zakupisz online mozesz zwrocic masz na to 10 dni. Jesli w sklepie lokalnym to juz niekoniecznie musza to uwzglednic jesli juz towar otworzyles !
Pokaż wszystkie komentarze (10)