Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

SEB wprowadza zlecenia internetowe

0
Podziel się:

SEB Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych uruchomiło dla swoich funduszy opcję składania zleceń przez internet. Do tej pory można było dokonywać transakcji bezpośrednio w punktach obsługi klienta lub telefonicznie.

SEB TFI S.A. uruchomiło 22 października br. specjalny serwis zleceń internetowych. Każdy uczestnik funduszu SEB lub osoba zainteresowana taką formą oszczędzania może dokonać zlecenia bez wychodzenia z domu, przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Po podpisaniu umowy klient otrzymuje swój indywidualny PIN umożliwiający dostęp do własnego rejestru. Wtedy wystarczy już tylko wejść na stronę internetową www.seb.pl i odnaleźć serwis. Specjalnie opracowany przewodnik po serwisie ułatwi procedurę składania zleceń.

Zgodnie ze statutami poszczególnych funduszy SEB, drogą internetową można dokonywać zleceń nabycia i odkupienia jednostek uczestnictwa, konwersji jednostek, odwołania pełnomocnictwa, ustanowienia lub odwołania blokady rejestru, zmiany danych dotyczących uczestnika funduszu, a także zleceń otwarcia rejestru w związku z dokonaniem pierwszego nabycia. Aktywny PIN umożliwia składanie zleceń internetowych w odniesieniu do wszystkich obecnych i przyszłych rejestrów uczestnika, we wszystkich funduszach SEB, których statuty przewidują taką możliwość.

Zlecenia związane z odkupywaniem jednostek mogą być realizowane jedynie w oparciu o rachunek bankowy wskazany przez uczestnika funduszu w umowie. Każda zmiana rachunku musi być zgłoszona pisemnie i potwierdzona przez Towarzystwo. Dyspozycje zawierające jakiekolwiek nieprawidłowości lub niezgodności z rejestrem nie zostaną zrealizowane.

fundusze
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)