Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

AAA Auto otworzył w Katowicach pierwsze call center w Polsce

0
Podziel się:

Aures Holdings, operator sieci dealerskiej AAA Auto, otworzył swoje czwarte call center w ramach ekspansji firmy w 2019 roku, podała spółka. Pierwsze call center w Polsce, znajdujące się w centrum Katowic, przejmie część zadań istniejącego call center w Ostrawie, które nadal będzie obsługiwało polskich klientów AAA Auto.

AAA Auto otworzył w Katowicach pierwsze call center w Polsce

"W pierwszej fazie inwestycji w Katowicach zatrudniliśmy 19 konsultantów, co wiązało się z wkładem 500 tys. zł. Katowice nie zostały przypadkowo wybrane jako lokalizacja naszego call center. W centrach telefonicznych renomowanych krajowych i międzynarodowych korporacji pracują tu setki pracowników, a lokalny rynek pracy oferuje wysoko wykwalifikowaną siłę roboczą, co potwierdzają badania rynku i procesy rekrutacyjne. Nasze call center znajduje się w spokojnym miejscu, gdzie pracownicy mogą korzystać z dużego parku i różnych usług w okolicy. W ciągu ostatnich dziesięciu lat liczba pracowników w grupie wzrosła ponad dwukrotnie i obecnie zatrudniamy ich ponad 2 600. W tym roku wzrost będzie ponownie bardzo dynamiczny, głównie dzięki rozwojowi naszej działalności w Polsce" - powiedziała dyrektor generalna Aures Holdings Karolina Topolova, cytowana w komunikacie.

W tym roku personel katowickiego call center zostanie powiększony o kolejnych 20 konsultantów i dodatkowy personel. Wraz z rozbudową sieci AAA Auto w Polsce call center zostanie rozbudowane także w przyszłym roku. Firma spodziewa się, że w ciągu dwóch lat liczba pracowników zbliży się do tej w Republice Czeskiej, gdzie pracuje około 200 konsultantów. Polskie call center w Ostrawie, po otwarciu ośrodka w Katowicach, będzie specjalizować się w obsłudze klientów korporacyjnych, podano również.

"Z pewnością także w tym roku do naszego głównego call center przyjdzie milionowe połączenie od polskiego klienta. Katowickie call center spodziewa się przyjąć ponad 150 tys. połączeń przychodzących. Oznacza to, że centrum w Katowicach przyniesie polskim salonom AAA Auto ponad 50 tys. osób zainteresowanych zakupem lub sprzedażą samochodów" - dodała Topolova.

Katowickie call center jest wyposażone w najnowocześniejszą technologię. Bezpłatne połączenia są kierowane do konsultanta zgodnie z jego specjalizacją - związaną ze sprzedażą, wykupem czy obsługą klienta, bez względu na to, gdzie ulokowany jest pracownik, wskazano także.

Aures Holdings do końca roku przyjmie około 150 nowych pracowników, których łączna liczba wzrośnie do niemal 3 tys. Wzrost liczby pracowników związany jest ze strategią rozwoju firmy, która obejmuje głównie ekspansję w Polsce, ale także powiększenie salonów w innych krajach.

"Dla sieci AAA Auto, która ma 46 oddziałów w czterech krajach, grupa szuka obecnie 70 pracowników w Czechach, nawet do 150 w Polsce, 50 na Węgrzech i około 10 na Słowacji. W przypadku otwarcia nowego oddziału w Republice Czeskiej w drugiej połowie roku może pojawić się kolejne 70 wakatów w Czechach. We wszystkich krajach istnieje szeroki zakres stanowisk, od back office, w tym księgowych i administratorów; przez konsultantów call center, po dealerów samochodowych, pośredników w obrocie produktami oraz sprzedawców samochodów" - podsumowano.

Grupa AAA Auto jest częścią Aures Holdings, należącej do brytyjsko-polskiego funduszu inwestycyjnego Abris Capital Partners. W Polsce grupa funkcjonuje jako Autocentrum AAA Auto Sp. z o.o.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)