Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Allegro chce kontynuować bardzo szybki wzrost i innowacje (aktualizacja)

2
Podziel się:

Zaktualizowana depesza zawiera prawidłową pisownię nazwiska prezesa Allegro.

Allegro chce kontynuować bardzo szybki wzrost i innowacje (aktualizacja)

Warszawa, 21.03.2019 (ISBnews) - Allegro chce kontynuować "bardzo szybki" wzrost biznesu i napędzać go innowacjami, poinformował prezes Francois Nuyts. Wskazał, że firma nadal rozgląda się za potencjalnymi akwizycjami.

"Za wcześnie na podanie wyników, ale powiększamy biznes. Chcemy rosnąć bardzo szybko, ale od nas przede wszystkim zależą innowacje. Jak je dostarczymy, Allegro osiągnie jeszcze większe sukcesy" - powiedział Nuyts podczas konferencji prasowej.

"Rozważamy przejęcia, ale takie, aby dostarczyć coś wyjątkowego, jak transakcja eBilet, nad integracją którego aktualnie pracujemy. Potencjalnie możemy rozważać przejęcia w obszarze usług finansowych. Będziemy obserwować możliwości akwizycji tu i w innych obszarach" - dodał prezes.

Wśród innowacji Nuyts podkreślił usługę darmowych dostaw Smart, która obejmuje już 46 mln ofert z 29 mln pierwotnie w 7 miesięcy od jej uruchomienia. Według informacji Allegro, dotychczas klienci zaoszczędzili 100 mln zł z tytułu tej usługi.

"Chcemy zwiększać liczbę punktów odbioru z 20 tys. obecnie, szczególnie na obszarach wiejskich. Mamy kilka prowadzonych rozmów i stałe szukamy nowych partnerów w tym zakresie. Allegro Smart jest naszym kluczowym impulsem wzrostowym, ale chcemy robić kolejne innowacje" - wskazał prezes.

Wskazał, że innowacje rozwijane są w obszarach takich, jak znajdowanie produktu, spersonalizowane doświadczenie, oszczędność pieniędzy przez klientów, różnorodność płatności i ich prostota, a także finansowanie dla klientów i sprzedawców. W 2019 spółka wprowadzi możliwość śledzenia przesyłki, a ponadto pracuje nad usługą odroczonej płatności.

Allegro pozyskało niemal 16 tys. nowych kont firmowych, osiągając 125 tys łącznie w 2018 r. 28 nowych firm sięgnęło 1 mln zł sprzedaży (jeden z podmiotów osiągnął ten wynik w 19 dni). Na platformie jest 102 mln ofert (ponad 90 tys. dziennie). Portal odwiedzało 17 mln klientów miesięcznie w 2018. W tym czasie miało miejsce 1,3 mld wyszukiwań. Ponadto 60% wizyt Allegro odbywa się mobilnie, a 1/3 użytkowników korzysta tylko z aplikacji mobilnej Allegro.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(2)
www
5 lata temu
Rżną prowizje to stać ich na rozwój... Złodziejskie prowizje
IP
5 lata temu
Polska Zachodnia jest na skraju potencjału zarówno kosztowego, jak i pozyskiwania talentów, teraz czas ażeby Allegro zaczęło casting na HQ2. W tym nowe centrum analiz danych. Logicznym będzie Polska Wschodnia, lub inny kraj w Centralnej Europie. Tu wybór jest w sumie ograniczony do Białegostoku, Rzeszowa, lub Lublina. Gdzie Allegro zlokalizuje swoje HQ2?