Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Allegro chce kontynuować bardzo szybki wzrost i innowacje, rozważy akwizycje

0
Podziel się:

Warszawa, 21.03.2019 (ISBnews) - Allegro chce kontynuować "bardzo szybki" wzrost biznesu i napędzać go innowacjami, poinformował prezes Francois Nyuits. Wskazał, że firma nadal rozgląda się za potencjalnymi akwizycjami. 

Allegro chce kontynuować bardzo szybki wzrost i innowacje, rozważy akwizycje

"Za wcześnie na podanie wyników, ale powiększamy biznes. Chcemy rosnąć bardzo szybko, ale od nas przede wszystkim zależą innowacje. Jak je dostarczymy, Allegro osiągnie jeszcze większe sukcesy" - powiedział Nuyits podczas konferencji prasowej.

"Rozważamy przejęcia, ale takie, aby dostarczyć coś wyjątkowego, jak transakcja eBilet, nad integracją którego aktualnie pracujemy. Potencjalnie możemy rozważać przejęcia w obszarze usług finansowych. Będziemy obserwować możliwości akwizycji tu i w innych obszarach" - dodał prezes.

Wśród innowacji Nuyits podkreślił usługę darmowych dostaw Smart, która obejmuje już 46 mln ofert z 29 mln pierwotnie w 7 miesięcy od jej uruchomienia. Według informacji Allegro, dotychczas klienci zaoszczędzili 100 mln zł z tytułu tej usługi.

"Chcemy zwiększać liczbę punktów odbioru z 20 tys. obecnie, szczególnie na obszarach wiejskich. Mamy kilka prowadzonych rozmów i stałe szukamy nowych partnerów w tym zakresie. Allegro Smart jest naszym kluczowym impulsem wzrostowym, ale chcemy robić kolejne innowacje" - wskazał prezes.

Wskazał, że innowacje rozwijane są w obszarach takich, jak znajdowanie produktu, spersonalizowane doświadczenie, oszczędność pieniędzy przez klientów, różnorodność płatności i ich prostota, a także finansowanie dla klientów i sprzedawców. W 2019 spółka wprowadzi możliwość śledzenia przesyłki, a ponadto pracuje nad usługą odroczonej płatności.

Allegro pozyskało niemal 16 tys. nowych kont firmowych, osiągając 125 tys łącznie w 2018 r. 28 nowych firm sięgnęło 1 mln zł sprzedaży (jeden z podmiotów osiągnął ten wynik w 19 dni). Na platformie jest 102 mln ofert (ponad 90 tys. dziennie). Portal odwiedzało 17 mln klientów miesięcznie w 2018. W tym czasie miało miejsce 1,3 mld wyszukiwań. Ponadto 60% wizyt Allegro odbywa się mobilnie, a 1/3 użytkowników korzysta tylko z aplikacji mobilnej Allegro.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)