Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Jakub Ceglarz
|
aktualizacja

Answear.com idzie śladem Allegro. Też chce na giełdę

0
Podziel się:

Właściciel sklepu internetowego answear.com zapowiedział w środę, że zamierza zadebiutować na giełdzie. To drugi duży gracz branży e-commerce, który w tym tygodniu zdradził takie plany. W poniedziałek zrobiło to Allegro.

Answear.com idzie śladem Allegro. Też chce na giełdę
Kolejny sklep internetowy zdradził giełdowe aspiracje (Answear.com)

Teraz podobną informacją podzielił się inny sklep internetowy - answear.com. A konkretniej jego właściciel, czyli firma Wearco S.A. Spółka jest jednak w trakcie zmiany nazwy na Answear.com.

Oczywiście w porównaniu do Allegro answear.com jest znacznie mniejszym graczem w Polsce, choć w ostatnich latach bardzo szybko się rozwija. Spółka prowadzi obecnie działalność w 7 krajach Europy Środkowo-Wschodniej: Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Bułgaria i Ukraina.

Zobacz także: Allegro wchodzi na giełdę. "Mamy bańkę elektroniczną"

- To naturalny krok związany z dynamicznym rozwojem biznesu, dużą już obecną skalą działalności i jeszcze większym apetytem na przyszłość. Złożyliśmy Prospekt Emisyjny do Komisji Nadzoru Finansowego, co oznacza, że jesteśmy coraz bliżej debiutu na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych - mówi Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Wearco S.A.

Planowany debiut na nastąpić w ciągu kilku najbliższych miesięcy. Zdaniem firmy powinno się to udać jeszcze w 2020 roku.

Sklep oferuje około 80 tys. produktów z ponad 350 światowych marek. Wśród nich są m.in. marki premium, takie jak Diesel, Guess Jeans, CK, Tommy Hilfiger, Valentino czy DKNY. Produkty z niższej półki cenowej są oparte głównie o markę własną Answear LAB.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)