Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Bloober Team: Sprzedaż gry 'The Medium' pokryła koszty produkcji i marketingu

2
Podziel się:

Sprzedaż gry "The Medium" osiągnęła poziom, który pokrył koszty produkcji i marketingu gry, podał producent - Bloober Team. Gra zadebiutowała na rynku w czwartek, 28 stycznia br.

Bloober Team: Sprzedaż gry 'The Medium' pokryła koszty produkcji i marketingu

"Zgodnie z szacunkami emitenta sprzedaż gry 'The Medium' osiągnęła poziom, który pokrył koszty produkcji i marketingu gry" - czytamy w komunikacie.

"The Medium" - największa produkcja w historii Bloober Team - zadebiutowała w czwartek na konsolach Xbox X|S oraz PC w cenie 49,99 euro/USD. Ponadto gra jest dostępna w ramach abonamentu Xbox Game Pass Ultimate.

"The Medium" to trzymający w napięciu horror psychologiczny, którego motywem przewodnim są różne punkty widzenia. Gracze mogą wcielić się w Mariannę - medium żyjące w dwóch światach: fizycznym i duchowym.

Bloober Team to niezależny producent gier wideo, założony w 2008 r. Spółka jest notowana na NewConnect od 2011 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(2)
trzosik
3 lata temu
nakład pieniężny był wystarczający aby pokryć koszty.
Ciekawski
3 lata temu
to jaki byl naklad pieniężny w takim razie?