Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Browar Brodacz postanowił stworzyć agregator cateringowy

2
Podziel się:

Browar Brodacz postanowił stworzyć agregator cateringowy, który w pierwszej kolejności będzie obsługiwał Trójmiasto, a docelowo będzie działał również w innych miastach wojewódzkich, poinformował prezes Tomasz Brzostowski. Jednocześnie 2% z każdej transakcji zostanie przekazane na walkę z koronawirusem.

Browar Brodacz postanowił stworzyć agregator cateringowy

"Będziemy działać na zasadzie cateringu, tylko że nie gotowych posiłków, a produktów spożywczych. Zaczynamy w Trójmieście, ale planujemy poszerzyć działanie platformy o inne miasta wojewódzkie. Na razie sklep działa jedynie na terenie Gdańska, Gdyni i Sopotu. Jeśli ktoś jest zainteresowany np. czterema piwami Brodacza, dwoma kilogramami kawy z palarni Kawana czy Nieczapla i wędlinami z Majoliki, wystarczy wejść na naszą stronę i zapełnić koszyk. Dzięki temu lokalna rzemieślnicza gastronomia będzie miała trochę pracy, ludzie jedzenie dostarczone pod drzwi, a to wszystko tak naprawdę po to, żeby przekazać 2% z każdej transakcji na walkę z koronawirusem" - powiedział Brzostowski, cytowany w komunikacie.

Browar Brodacz zwraca uwagę, że w czasie ogólnopolskiej kwarantanny jedną z branż, które przeżywają głęboki kryzys, jest gastronomia.

"Zamknięte lokale, odwołane wydarzenia, spadająca sprzedaż. Jedyną drogą są zamówienia z dostawą do domu. Restauracje radzą sobie przez sprzedaż swoich dań z dowozem. A Browar Brodacz chce w jednym miejscu skupić producentów różnych wyrobów rzemieślniczych: piwa, długodojrzewających wędlin, świeżo palonej kawy klasy speciality, pieczywa na zakwasie, a już niedługo także świeżego mleka" - czytamy dalej.

Platforma będzie poszerzać ofertę z każdym dniem. Brodacz zachęca producentów kraftowych do przyłączenia się.

"My odkupujemy od nich towar, który i tak wytwarzają, kompletujemy z resztą zamówienia i dowozimy pod drzwi klienta" - dodał Brzostowski.

Cały proces będzie odbywał się z zachowaniem wszelkich środków ostrożności: auta dostawcze będą regularnie czyszczone, kierowcy wyposażeni w środku dezynfekcji, a towar - wcześniej opłacony - wyląduje pod drzwiami klienta. Dostawca z dwumetrowej odległości upewni się tylko, że klient otworzył drzwi i zabrał zamówienie. Zamówienia będą realizowane w ciągu najbliższego dnia roboczego, podsumowano w materiale.

Browar Brodacz istnieje od 2015 r. Specjalizuje się w piwach nowofalowych: obficie chmielonych nowoczesnymi odmianami chmielu, owocowymi piwami kwaśnymi oraz piwami deserowymi.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(2)
Piwosz
4 lata temu
Piwa nie można sprzedawać wysyłkowo. Dowieźć do klienta jak najbardziej możesz. Drukujemy paragon w miejscu gdzie masz koncesję "na wynos" i z paragonem udajesz się do klienta gdzie na miejscu weryfikuje aż jego wiek.
Pepe11
4 lata temu
Piwa nie wolno dowodzić do klienta za to traci się koncesje ludzie nie piszcie bzdur