Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Carrefour chce zdigitalizować współpracę z polskimi dostawcami do końca 2019 r.

0
Podziel się:

Sieć Carrefour chce przyspieszyć proces digitalizacji współpracy z dostawcami w Polsce, co oznacza, że do końca 2019 r. zamierza zrezygnować z tradycyjnych kart produktowych i całkowicie zastąpić je elektroniczną wymianą danych przez GDSN. Aby wesprzeć ten proces, wspólnie z GS1 Polska firma uruchomiła specjalny program wsparcia dla 100 dostawców, którzy rozpoczną wdrożenie systemu Globalnej Synchronizacji Danych w lutym tego roku.

Carrefour chce zdigitalizować współpracę z polskimi dostawcami do końca 2019 r.

GDSN (Global Data Synchronization Network) to sieć certyfikowanych katalogów pozwalająca na szybką i precyzyjną wymianę danych produktowych u wszystkich uczestników łańcucha dostaw - od producentów i dostawców, przez magazyny, transport, logistykę, aż po sklepy offline i online. GDSN opiera się standardach GS1, zapewniając bezpieczną i ciągłą synchronizację danych podstawowych w czasie rzeczywistym. GDSN pozwala na całkowite wyeliminowanie kart produktowych i zastąpienie ich elektroniczną wymianą danych. Carrefour jest pierwszą siecią na polskim rynku, która wprowadziła system globalnej wymiany i synchronizacji danych do współpracy z dostawcami, podano.

"Zastąpienie tradycyjnych kart produktowych wymianą GDSN przynosi wszystkim uczestnikom procesu szereg udokumentowanych korzyści operacyjnych i finansowych, pozwalając m.in. na redukcję błędów w zamówieniach, lepsze zarządzanie zapasami czy szybszą organizację promocji. To rozwiązanie jest jednym z priorytetów naszej cyfrowej rewolucji w Polsce, dlatego do końca 2019 roku planujemy całkowite przejście na GDSN i wyeliminowanie tradycyjnych kart produktowych z naszej współpracy z dostawcami" - powiedziała dyrektor ds. digitalizacji Carrefour Polska Katarzyna Orlińska, cytowana w komunikacie.

Aby wesprzeć uczestników systemu w procesie digitalizacji danych, sieć wspólnie z GS1 Polska uruchomiła program dla dostawców Carrefour. Pierwszych stu z nich, którzy wezmą udział w programie, otrzyma specjalne wsparcie merytoryczne i projektowe od GS1 Polska, podano również.

"Za sprawą naszego programu chcemy pokazać, zwłaszcza małym i średnim firmom, że digitalizacja danych i włączenie się do GDSN jest proste i szybkie. Wierzymy, że program pomoże nam zachęcić pozostałych producentów oraz inne sieci handlowe. Wierzymy, że GDSN jest pierwszym krokiem w cyfrowej rewolucji polskich przedsiębiorstw" - dodała członkini zarządu GS1 Polska Elżbieta Hałas.

Program GS1 Polska oferuje m.in. wsparcie w szkoleniach pracowników, czy wsparcie we wprowadzaniu danych produktowych do wybranego katalogu GDSN, ale także umożliwia sfinansowanie udziału uczestnika w wybranym przez niego katalogu GDSN w pierwszym roku.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)