Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Frisco.pl zwiększyło sprzedaż o 32,4% r/r w 2018, chce otworzyć magazyn w 2019

0
Podziel się:

Warszawa, 04.03.2019 (ISBnews) - Frisco.pl zanotowało wzrost liczby sprzedaży o 32,4% r/r do do 96,53 mln zł w 2018 roku i planuje otwarcie nowego magazynu w połowie 2019 roku - ma on pozwolić na zwiększenie skali działania Frisco.pl czterokrotnie, podała spółka.

Frisco.pl zwiększyło sprzedaż o 32,4% r/r w 2018, chce otworzyć magazyn w 2019

"Wyniki Frisco.pl są dla nas bardzo satysfakcjonujące i spodziewamy się dalszych stabilnych wzrostów. Penetracja rynku e-grocery w naszym kraju jest ponad dziesięciokrotnie niższa niż np. w Wielkiej Brytanii, co daje ogromny potencjał do rozwoju tej kategorii w Polsce. Odpowiedzią na stale rosnący popyt jest inwestycja w nowy magazyn, z którym wiążemy bardzo duże plany rozwojowe" - powiedział p.o. prezesa Frisco.pl. Grzegorz Bielecki, cytowany w komunikacie.

Nowy magazyn Frisco.pl, o powierzchni 11 tys. m2, pozwoli znacznie zwiększyć wydajność i produktywność pracy oraz zmaksymalizować poziom kontroli nad całym procesem kompletacji, a po uruchomieniu pełnej funkcjonalności nowego magazynu spółka rozpocznie przygotowania do kolejnych inwestycji, umożliwiających zwiększenie skali działalności, podano także.

"W obiekcie zostaną wykorzystane innowacyjne rozwiązania technologiczne i zaawansowana automatyka magazynowa. Dzięki temu Frisco.pl będzie mogło pochwalić się najwyższym na rynku poziomem kontroli nad procesem i zapasem magazynowym oraz jakością dostarczanych produktów" - czytamy dalej.

Według szacunków spółki, kategoria e-grocery w Warszawie urosła wartościowo o 14% w 2018 roku i tym samym osiągnęła udział 2,4% całej sprzedaży FMCG. Na rynku warszawskim skupia się obecnie blisko 50% całej sprzedaży e-grocery w Polsce.

Frisco.pl to działający od 12 lat największy supermarket internetowy w Polsce. Oferuje szeroki asortyment produktów oraz ceny na poziomie hipermarketów. Frisco.pl posiada własne zaplecze magazynowe z zaawansowanym systemem obsługi zamówień. Zamówienia są dostarczane od poniedziałku do niedzieli.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)