Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Grupa Azoty uruchomiła sklep internetowy z filamentami do drukarek 3D

1
Podziel się:

Grupa Azoty uruchomiła sklep internetowy, podała spółka. Ułatwi on zapoznanie się z ofertą i zakup odpowiedniego filamentu z linii materiałów termoplastycznych oferowanych przez Grupę Azoty pod marką Tarfuse.

Grupa Azoty uruchomiła sklep internetowy z filamentami do drukarek 3D
(Flickr)

W ofercie znajdują się filamenty podstawowe (masowe), techniczne i specjalne, oparte o takie materiały jak PLA, ABS i poliamid PA6, występujące w różnych gatunkach i charakteryzujące się różnymi właściwościami (np. z domieszką włókna węglowego). Materiały są dostępne w szerokiej gamie kolorystycznej. Wszystkie filamenty oferowane przez Grupę Azoty są w 100% produktami polskimi, podano.

"Sprzedaż w internecie w dobie rozwoju Gospodarki 4.0 to dla producentów nie wybór, ale konieczność. Oferta detaliczna Grupy Azoty jest wprawdzie ograniczona, ale odchodząc od prostych produktów bazowych w stronę zaawansowanych i wysokomarżowych, rozwijamy się również w tym kierunku. Migrację klientów do internetu z pewnością przyspieszy obecna pandemia koronawirusa" - powiedział prezes Grupy Azoty Wojciech Wardacki, cytowany w komunikacie.

Oprócz materiałów do druku 3D w ofercie sklepu są lub wkrótce będą dostępne inne produkty i usługi wchodzące w skład segmentu nowych technologii rozwijanych przez Grupę Azoty: Tohumus, czyli kwasy humusowe oraz próżniowe powlekanie metalami i niemetalami - technologia fizycznego osadzania z fazy gazowej PVD połączona z technologią plazmową oraz CVD. W sklepie można również nabyć nawozy specjalistyczne i hobbystyczne. Planowane jest dalsze rozszerzanie asortymentu, podkreślono.

Grupa Azoty zajmuje drugą pozycję w UE w produkcji nawozów azotowych i wieloskładnikowych, a takie produkty jak melamina, kaprolaktam, poliamid, alkohole OXO, czy biel tytanowa mają również silną pozycję w sektorze chemicznym znajdując swoje zastosowanie w wielu gałęziach przemysłu. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 11,3 mld zł w 2019 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(1)
Moment
4 lata temu
a na giełdzie kur dołuje od 5 lat