Grupa Empik wprowadza usługę subskrypcyjną Empik Premium
Grupa Empik wprowadza usługę subskrypcyjną Empik Premium, podała spółka. Uczestnicy Empik Premium będą korzystali m.in. ze specjalnych cen we wszystkich kanałach sprzedaży.
"Oczekiwania klientów są dla nas najważniejsze. Zależało nam na tym, by usługa Empik Premium była atrakcyjna i wygodna dla każdego - niezależnie od zwyczajów zakupowych czy ulubionych kategorii produktowych" - powiedział szef Empik Premium Piotr Frankowski, cytowany w komunikacie.
W skład listy benefitów, które oferuje usługa Empik Premium, wchodzi stała 15-proc. zniżka w salonach Empik oraz do 20% specjalnej zniżki w Empik.com na produkty oznaczone etykietą Premium. Dodatkowo klienci otrzymają do 3% zwrotu środków za zakupy na swoje konto w Empik.com, podano również.
"Klienci Empik Premium zyskują także darmową dostawę nie tylko do punktów odbioru, ale również kurierem. Użytkownicy łatwo i szybko zamówią produkty na Empik.com, a dzięki usłudze Empik Premium przy zakupach powyżej 40 zł odbiorą je bez żadnych dodatkowych kosztów w ponad 11 tysiącach paczkomatów oraz placówek Poczty PolskiejPolskiej i stacji Orlen. Zamówienie może też być dostarczone bezpośrednio pod drzwi. Do dyspozycji wszystkich klientów jest też bezpłatny i nieobjęty limitem cenowym odbiór zamówień ze sklepu internetowego Empiku w ponad 260 salonach sieci" - czytamy dalej.
"Obserwujemy kierunek rozwoju rynku retail i e-commerce, a ten jasno wskazuje na rozwiązania subskrypcyjne. Połączyliśmy wiedzę o preferencjach naszych klientów z globalnymi trendami i otrzymaliśmy usługę skrojoną na miarę współczesnego konsumenta z uwzględnieniem DNA Empiku - czyli mocno postawiliśmy na kulturę i pasje" - podsumowała prezes Grupy Empik Ewa Szmidt-Belcarz.
Grupa Empik to największa sieć sprzedaży produktów kultury i rozrywki w Polsce i lider w kategoriach wydawniczych (książka, muzyka, film).