Zysk operacyjny wyniósł 0,53 mln zł wobec 1,38 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 27,46 mln zł w I kw. 2019 r. wobec 25,52 mln zł rok wcześniej.
"Od 1 stycznia 2019 roku do 31 marca 2019 roku przychody grupy kapitałowej osiągnęły wartość 27 459 tys. zł, natomiast w okresie od 1 stycznia 2018 roku do 31 marca 2018 przychody grupy wyniosły 25 521 tys. zł. Wzrost przychodów w porównaniu do analogicznego okresu roku 2018 związany był ze zwiększeniem liczby kontraktów, rozwojem organicznym, wzrostem cen usług oraz zwiększeniem udziału usług wynajmu tekstyliów w całości przychodów. Największy wpływ na wyniki finansowe grupy uzyskane w I kwartale 2019 roku miały następujące czynniki: 1) Kontynuacja dotychczas realizowanych kontraktów w spółkach wiodących, tj. Hollywood Textile Service Sp. z o.o. z siedzibą w Sierpcu i HTS Medij Sp. z o.o. z siedzibą w Pępowie oraz podpisanie nowych kontraktów w zakresie świadczenia usług prania oraz wynajmu i serwisu odzieży i bielizny, dodatkowo obserwujemy wzrost przychodów w wyniku zamiany tradycyjnych kontraktów pralniczych na kontrakty w zakresie wynajmu tekstyliów wraz z usługami pralniczymi. 2) Stosowanie we
wszystkich spółkach zależnych systemów optymalizacyjnych w zakresie działalności operacyjnej" - czytamy w raporcie.
W ujęciu jednostkowym strata netto w I kw. 2019 r. wyniosła 47 tys. zł wobec 223 tys. zł zysku rok wcześniej.
Grupa Hollywood to największa sieć pralni przemysłowych w Polsce, która rozpoczęła także ekspansję zagraniczną (Niemcy). Jest obecna w trzech segmentach rynku - szpitalnym, HoReCa oraz odzieży roboczej. Spółka była notowana na NewConnect od 2014 r. Przeniosła się na rynek główny GPW na ostatniej sesji w 2017 r.