Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Sebastian Gawłowski
|

Deni Cler chce pozyskać z giełdy 20 mln zł

0
Podziel się:

Deni Cler (DCG), operator sieci odzieży luksusowej dla kobiet, chce z oferty pozyskać 20 mln zł, które przeznaczy na rozwój sieci salonów. Do końca 2010 roku spółka chce otworzyć 15 salonów Deni Cler i 10-11 salonów Cacharel.

Deni Cler chce pozyskać z giełdy 20 mln zł

Deni Cler Group (DCG), operator sieci odzieży luksusowej dla kobiet, chce z oferty pozyskać 20 mln zł, które przeznaczy na rozwój sieci salonów. Do końca 2010 roku spółka chce otworzyć 15 salonów Deni Cler i 10-11 salonów Cacharel. W planowanej ofercie ,,stare" akcje zamierza również sprzedać inwestor strategiczny spółki - giełdowy jubiler W.Kruk.

Nadrzędnym celem wejścia na giełdę jest kontynuacja wysokiej dynamiki wzrostu firmy. W ostatnich trzech latach sprzedaż Deni Cler średniorocznie rośnie w tempie blisko 16 proc., a zysk netto ponad 63 proc.

- _ Chcemy utrzymać, jeśli nie dotychczasowe, to na pewno wysokie tempo wzrostu w ciągu najbliższych trzech - czterech lat. Szacujemy, że wpływy z emisji wyniosą 20 mln zł. Środki przeznaczymy na przyspieszenie rozwoju sieci naszych salonów Deni Cler i Cacharel. Naszą intencją jest przeprowadzenie oferty i debiut nawet jeszcze w czerwcu, ale oczywiście wszystko zależy od postępowania w KNF _- zapowiada Jan Rosochowicz, prezes DCG.

W 2007 roku przychody spółki wyniosły 44,6 mln zł, a zysk netto 4 mln zł. Prospekt został złożony do KNF pod koniec kwietnia. W ramach oferty publicznej DCG zaoferuje od 0,4 mln do 0,95 mln nowych akcji serii B. Dodatkowo do 1,1 mln akcji spółki chce sprzedać W.Kruk, obecnie jedyny akcjonariusz DCG. W przypadku sprzedaży wszystkich oferowanych akcji, W.Kruk zachowa ponad 60 proc. udział w odzieżowej spółce.

Spółka ma już podpisane ponad połowę umów najmu z planowanych na najbliższe lata otwarć. Jednocześnie prezes DCG wskazuje, że Deni Cler i Cacharel są markami luksusowymi i ich wprowadzenie na polski rynek wymaga rozwagi i systematycznego dostosowywania do wymogów klientek. Obecnie DCG prowadzi obecnie 28 salonów luksusowej marki Deni Cler i jeden salon marki Cacharel, której spółka jest wyłącznym franczyzobiorcą w Polsce. W 2008 roku planowane jest otwarcie 4 salonów Deni Cler i jednego salonu Cacharel.

Prezes Rosochowicz, który jest jednocześnie szefem giełdowego W.Kruka zapowiada, że nowy prezes DCG powinien pojawić się w firmie latem. Jego zadaniem będzie realizacja zaplanowanej giełdowej strategii rozwoju. Zapowiada on również, że strategia spółki obejmuje wprowadzanie nowych marek luksusowych na polski rynek.

- _ Jednak na obecną chwilę nie ma w tej kwestii informacji, z którymi powinniśmy dzielić się z inwestorami _ - dodaje Jan Rosochowicz.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)