Internet Media Services (IMS) zamierza pozyskać z emisji akcji 40 mln zł. Środki zostaną przeznaczone na rozwój produktów i ekspansję zagraniczną, poinformował Money.pl Michał Kornacki, prezes spółki.
IMS świadczy usługi w zakresie komunikacji marketingowej. Udziela aktywnego wsparcia oferując nowe media w miejscu sprzedaży. Spółka kończy obecnie pracę nad prospektem emisyjnym.
"Jesteśmy na etapie przygotowywania prospektu emisyjnego. Debiut giełdowy planujemy mniej więcej na wrzesień" - powiedział Money.pl Michał Kornacki, prezes spółki.
Spółka szacuje wstępnie wartość swojej oferty na 40 mln zł.
"Środki z emisji chcielibyśmy przeznaczyć na rozwój produktów, a przede wszystkim na wyjście naszej firmy poza Polskę. Interesuje nas nie tylko wschód Europy, ale również zachód. Współpracujemy bowiem z zagranicznymi firmami już teraz" - powiedział Kornacki.
IMS swoją działalność skupia w trzech działach: audiomarketing, wideomarketing i aromamarketing. Obsługuje 1,5 tys. sieci handlowych w Polsce. "Na koniec roku chcemy obsługiwać 2,1 tys. sieci handlowych" - dodaje prezes.
Firma obecna jest niemal we wszystkich dużych sieciach handlowych i największych galeriach w Polsce.
W 2006 roku spółka zanotowała 1,51 mln zł zysku netto przy przychodach na poziomie 10,23 mln zł. W tym roku IMS prognozuje na koniec roku uzyskanie 3,01 mln zł zysku przy obrotach wynoszących ponad 17,2 mln zł.
Po pierwszym kwartale przychody spółki wyniosły 3,22 mln zł, a zysk netto 791 tys. zł.