Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

K2 przygotowana na niższe przychody z emisji

0
Podziel się:

Inwestycje we własne data center i system afiliacyjny będą priorytetami spółki K2 Internet jeśli nie pozyska w wyniku oferty publicznej wszystkich środków, które planowała.

K2 przygotowana na niższe przychody z emisji
(PAP/Jacek Turczyk)

Inwestycje we własne data center i system afiliacyjny będą priorytetami spółki K2 Internet jeśli nie pozyska w wyniku oferty publicznej wszystkich środków, które planowała - wynika z wypowiedzi prezesa Janusza Żebrowskiego.

- _ Generalnie jestem zadowolony z przebiegu roadshow _ - powiedział Żebrowski. Dodał, że zainteresowanie akcjami oferowanymi przez spółkę jest duże.

- _ Szczególnie cieszy mnie zainteresowanie wyrażone przez fundusze inwestycyjne i emerytalne _ - powiedział Żebrowski. Zaznaczył, że priorytetami dla spółki są inwestycje w data center i system afiliacyjny. Prezes podkreślił, że spółka nie planuje kolejnej emisji.

- _ Udowodniliśmy już, że potrafimy dobrze wykorzystać środki powierzone przez inwestorów i rosnąć w sposób organiczny _ - powiedział Żebrowski. Również według Jensa Spyrki wspólnika funduszu bmp, który jest głównym udziałowcem spółki, K2 nie musi koniecznie pozyskać maksymalnych funduszy, żeby realizować swoją strategię.

Od popytu i ceny będzie jednak zależało, czy bmp AG wyjdzie z inwestycji w K2 już teraz, czy w ciągu dwunastu najbliższych miesięcy z uwzględnieniem zobowiązań wynikających z zawartej umowy lock-up. Obecnie do bmp AG należy 42,6% akcji spółki. Fundusz sprzedaje 420 tys. akcji spółki i może zwiększyć ofertę o kolejnych 355 tys. akcji.

- _ Oczekiwania bmp co do ceny od uzyskania której bmp uzależnia całkowite wyjście z inwestycji są dość agresywne, dlatego nie wydaje się żeby fundusz wyszedł całkowicie z K2 Internet już teraz _ - przyznał Żebrowski.

Zapisy na akcje K2 Internet mają odbyć się w dniach 9-11 kwietnia. K2 Internet jest firmą marketingowo-technologiczną świadczącą usługi w zakresie wykorzystywania nowych mediów oraz technologii w biznesie. Należy do niej m.in. internetowy dom mediowy ACR.

Wśród klientów spółki znajdują się m.in.: Coca-Cola, Nokia, Ikea, Michalin, Volvo, Getin Bank i Play.

W 2006 roku spółka miała 1,128 mln zł zysku netto wobec 610 tys. zł rok wcześniej. Przychody, że sprzedaży wyniosły odpowiednio 15,294 mln zł wobec 11,748 mln zł. W I połowie 2007 roku spółka miała 680 tys. zł zysku netto (wzrost o 6% wobec analogicznego okresu ubiegłego roku) przy 10,881 mln zł przychody (wzrost o 69%).

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)