Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania

MDN Zawarcie umowy sprzedaży

Zarząd Median Polska S.A. z siedzibą w Mysłowicach (dalej: „Spółka”, „Emitent”), w nawiązaniu do raportu bieżącego ESPI nr 1/2019 z dnia 29 stycznia 2019 r. informuje, że w dniu dzisiejszym, tj. 5 lutego 2018 r. otrzymał informację (do Spółki wpłynęła podpisana dwustronnie umowa) o podpisaniu przez spółkę Salag Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Suwałkach (dalej: „Salag”, „Kontrahent”) z Emitentem umowy sprzedaży (dalej: ”Umowa”), której przedmiotem jest sprzedaż, dostawa oraz instalacja u Kontrahenta urządzenia, tj. maszyny do wyginania i formowania zaczepów blaszanych. Umowa datowana jest na dzień 1 lutego 2019 r.
Zgodnie z zawartą Umową, dostarczenie przedmiotu Umowy, tj. maszyny do wyginania i formowania zaczepów blaszanych przez Emitenta do siedziby Kontrahenta nastąpi w okresie do 60 dni od daty zawarcia Umowy. Za sprzedaż, dostawę i instalację powyższej maszyny, Emitent otrzyma kwotę 2.150.000,00 zł (słownie: dwa miliony sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). W myśl zawartej Umowy, dokonanie płatności zostanie zrealizowane w następujący sposób: 1) w wysokości 50% wartości maszyny płatne w chwili zawarcia Umowy; 2) w wysokości 50% wartości maszyny płatne po dostarczeniu maszyny na podstawie wystawionej przez Emitenta faktury. Na podstawie powyższej Umowy, okres gwarancji na w/w maszynę wynosi 24 miesiące. W ramach gwarancji Emitent jest zobowiązany do usunięcia na swój koszt wszelkich wad stwierdzonych w przedmiocie Umowy, o ile wady te ujawnią się w czasie okresu gwarancji oraz do przeprowadzania wszelkich napraw maszyny w okresie objętym gwarancją, o ile potrzeba tych napraw nie wynika z normalnej eksploatacji ani z winy Kontrahenta. Usunięcie wad nastąpi w maksymalnym terminie 7 dni od dnia zawiadomienia. W przypadku opóźnienia w usunięciu wady trwającej dłużej niż 21 dni, Emitent zobowiązuje się do dostarczenia Kontrahentowi sprzętu zastępczego na swój koszt i ryzyko. Wszelkie czynności wynikające z gwarancji wykonywane będą na koszt Emitenta w miejscu użytkowania przedmiotu Umowy, a jeżeli jest to technicznie niemożliwe to wszelkie działania organizacyjne i koszty z tym związane ponosi Sprzedający. W przypadku, gdy Emitent nie wypełni warunków gwarancji lub wypełni je w sposób nienależyty, Kontrahent jest uprawniony do usunięcia wad na ryzyko i koszt Emitenta, zachowując przy tym inne uprawnienia przysługujące mu na podstawie Umowy. Emitent zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty wezwania do ich uiszczenia. Okres gwarancji każdorazowo zostanie przedłużony o czas wyłączenia przedmiotu umowy z użytkowania, spowodowanego uszkodzeniem. Zgodnie z zawartą Umową Emitent zapłaci Kontrahentowi kary umowne, w przypadku opóźnienia w dostawie wynikającego z winy Spółki w stosunku do terminu wskazanego w Umowie, w wysokości 0,1%, za każdy dzień zwłoki, nie więcej jednak niż 5% wartości Umowy. Pozostałe warunki w/w Umowy nie odbiegają od zapisów powszechnie stosowanych w tego typu kontraktach. Umowa została zawarta na warunkach rynkowych.

Inne komunikaty