Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania

ZUK Przyjęcie zamówienia na wymianę rusztu

Zarząd Spółki Zakłady Urządzeń Kotłowych "Stąporków" S.A. (Spółka, Emitent) - zwany dalej Wykonawcą - informuje, że przyjął od spółki Pfeifer and Langen GmbH & Co. KG - zwanym dalej Zamawiającym - zlecenie dotyczące wymiany rusztu.
Wartość netto zlecenia wynosi 239 000 euro, co po przeliczeniu według kursu NBP z dnia przyjęcia zamówienia stanowi równowartość 1 085 060 złotych. Termin realizacji zamówienia ustalono na 31.05.2021 Zamówienie przewiduje możliwość naliczenia przez Zmawiającego kar umownych w przypadku opóźnień w realizacji Zmówienia, przy czym łączna wysokość kar umownych nałożonych na Emitenta nie może przekroczyć 15% wartości Zamówienia. Pozostałe warunki Zamówienia nie odbiegają od warunków powszechnie stosowanych dla tego typu umów.

Inne komunikaty