Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
TRITON: strona spółki
21.04.2021, 17:02

TRI Dane nowo powołanych Członków Rady Nadzorczej

Zgodnie z art. 5 pkt 5 i art. 10 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29.03.2018 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim, a także w uzupełnieniu do raportu bieżącego nr 7/2020 z dnia 25.06.2020 r., Emitent na podstawie otrzymanych informacji podaje do publicznej wiadomości dane osób powołanych do Rady Nadzorczej.
Cezary Banasiński – Członek Rady Nadzorczej Wykształcenie wyższe menadżerskie i prawnicze – absolwent Wydziału Zarządzania UW oraz Wydziału Prawa i Administracji UW Praktyka zawodowa: Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego – docent w Zakładzie Prawa Administracyjnego Gospodarczego i Prawa Bankowego – wykłady z zakresu publicznego prawa gospodarczego – od 1982 r. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (2001 – 2007) – odpowiedzialny za stan konkurencji na rynku polskim oraz prawną ochronę konsumentów, jak i monitorowanie udzielania pomocy publicznej. Członek Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (2005 – 2006) – działalność orzecznicza na mocy m. in. przepisów o obrocie instrumentami finansowymi oraz przepisów o nadzorze nad rynkiem kapitałowym. Członek Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych (2005 – 2006) – w zakresie działania Komisji jest m. in. orzekanie w sprawach określonych przepisami ustaw: o pracowniczych programach Emerytalnych oraz o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych. Członek Komitetu Koordynacyjnego ds. Konglomeratów Finansowych (2006 – 2007) – powołany na podstawie przepisów o nadzorze uzupełniającym nad instytucjami kredytowymi, zakładami ubezpieczeń i firmami inwestycyjnymi wchodzącymi w skład konglomeratu finansowego. Szef Zespołu Negocjacyjnego o członkostwo Polski w Unii Europejskiej (2002 – 2004) – odpowiedzialnego za obszar negocjacyjny „Polityka konkurencji”. Podsekretarz stanu w Urzędzie Komitetu Integracji Europejskiej w rządzie Jerzego Buzka (1999 – 2001) – odpowiedzialny za dostosowanie prawa polskiego do prawa wspólnotowego, twórca koncepcji tzw. Komisji Wielkiej Prawa Europejskiego s Sejmie RP IV kadencji, współautor ponad 150 tzw. ustaw dostosowawczych. Radca w Biurze Orzecznictwa Trybunału Konstytucyjnego (1997 – 2000) – odpowiedzialny za analizę orzecznictwa Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości. Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego – asystent i starszy asystent w Katedrze Prawa Pracy i Polityki Społecznej (1980 – 1982). Cezary Banasiński prowadzi działalność w Instytucie Prawa Konkurencji spółce komandytowej. Brak relacji konkurencyjnych. Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, osobowej, jako członek organu spółki kapitałowej ani żadnej innej osoby prawnej. Nie jest wpisany w Rejestr Dłużników Niewypłacalnych prowadzony na podstawie ustawy o KRS. Cezary Banasiński oświadczył, że spełnia kryteria niezależności w rozumieniu „Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na GPW 2016”. Marek Borzymowski – Członek Rady Nadzorczej Wykształcenie: 1979-1984 – ukończony Wydział Weterynarii na SGGW w Warszawie, 1990 – obrona pracy doktorskiej z weterynarii na LMU Monachium w Niemczech, 1997-1998 – studia podyplomowe "Marketing i Zarządzanie" w Warszawie. Przebieg pracy zawodowej: 1990-1996 – działalność handlowo-konsultingowa w ramach własnej GmbH w Niemczech, 1996-2001 – Dyrektor Zarządzający w Schiesser Polska Sp. z o.o., 2001-2002 – Dyrektor ds. Sprzedaży w Uniprom S.A., 2002-2004 – Dyrektor ds. Sprzedaży w Eurodirect Sp. z o.o., 2004-2007 – Członek Zarządu Triton Development S.A. (d. 7bulls.com S.A.), Od 2007 roku – Prezes Zarządu AS Motors Sp. z o.o., AS Motors Calssic Sp. z o.o., AS Motors-Green Sp. z o.o. Od 2009 roku – Przewodniczący Rady Nadzorczej Triton Development S.A. Marek Borzymowski nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Emitenta, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, osobowej, jako członek organu spółki kapitałowej ani żadnej innej osoby prawnej. Nie jest wpisany w Rejestr Dłużników Niewypłacalnych prowadzony na podstawie ustawy o KRS. Marek Borzymowski oświadczył, że nie spełnia kryteriów niezależności w rozumieniu „Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na GPW 2016”. Hubert Rozpędek – Członek Rady Nadzorczej Doświadczenie zawodowe. W latach 1996 – 2010 zdobywał doświadczenie w spółkach prowadzących działalność w segmentach: spożywczym, telekomunikacyjnym oraz motoryzacyjnym, gdzie z sukcesem przeprowadzał złożone procesy restrukturyzacyjne i optymalizacyjne jako Członek Zarządu odpowiadający za obszar finansów (CFO), jak również pełniąc obowiązki CEO. W latach 2010 - 2013 jako Wiceprezes Zarządu/CFO trzeciej największej w Polsce grupy energetycznej – ENEA S.A., odpowiadał za pozyskanie finansowania na program inwestycyjny Grupy Kapitałowej Enea o wartości 18,5 mld PLN. Przygotował i wdrożył program zarządzania ryzykiem w GK Enea oraz program finansowania wewnątrzgrupowego. Przeprowadził również proces pozyskania dla Enea S.A. ratingu inwestycyjnego amerykańskiej Agencji Ratingowej Fitch, zakończony sukcesem w roku 2012. W latach 2014-2016 pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu Work Service S.A. gdzie odpowiadał za ustrukturyzowanie finansowania zapewniającego wzrost wartości Spółki w ramach prowadzonych procesów akwizycyjnych oraz wzrostu organicznego. W szczególności odpowiadał za operacyjne zarządzanie oraz centralizację procesów w obszarach: finansów, rachunkowości, podatków oraz IT Grupy Kapitałowej Work Service, działającej w 12 krajach i zatrudniającej 40.000 pracowników. Work Service była pierwszą polską spółką, notowaną równolegle na Giełdzie Papierów w Warszawie i równolegle na London Stock Exchange W latach 2016 – 2018 pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu i CFO Grupy Kapitałowej Selena, polskiej grupy kapitałowej o zasięgu globalnym działająca w 16 krajach – producenta chemii budowalnej. Spółka Selena FM S.A. jest notowana na GPW. Aktualnie pełni funkcję Prezesa Zarządu spółki Thumos Poland Sp. z o.o. Grupa Thumos / Paged to polska Grupa Kapitałowa będąca liderem w przemyśle drzewnym jako producent sklejki oraz mebli pod marką Paged. Jednocześnie pełni szereg funkcji w Radach Nadzorczych spółek Grupy Kapitałowej Paged / Thumos. Pan Hubert Rozpędek posiada 25 lat doświadczenia w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw produkcyjnych, usługowych oraz handlowych, w tym ponad 15 lat doświadczenia jako CFO spółek oraz grup kapitałowych notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W okresie swojej kariery zawodowej pełnił funkcje w radach nadzorczych szeregu spółek kapitałowych, jako niezależny członek rady nadzorczej i przewodniczący Komitetu Audytu. Wykształcenie Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania, Specjalizacja Rachunkowość i Finanse Przedsiębiorstw, Studium Dyrektorów Finansowych Międzynarodowej Fundacji Rozwoju Rynku Kapitałowego i Przekształceń Własnościowych w Rzeczpospolitej Polskiej - Centrum Prywatyzacji BiF. Hubert Rozpędek nie prowadzi innej działalności poza przedsiębiorstwem Emitenta, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, osobowej, jako członek organu spółki kapitałowej ani nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie jest wpisany w Rejestr Dłużników Niewypłacalnych prowadzony na podstawie ustawy o KRS. Hubert Rozpędek oświadczył, że spełnia kryteria niezależności w rozumieniu „Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na GPW 2016”. Karol Szymański – Członek Rady Nadzorczej Wykształcenie: wyższe prawnicze zdobyte na Wydziale Prawa Uniwersytetu Warszawskiego Praktyka Zawodowa: RKKW – KWAŚNICKI, WRÓBEL & PARTNERZY – RADCOWIE PRAWNI I ADWOKACI SPÓŁKA PARTNERSKA Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE Członek Zarządu Z RKKW współpracuje nieprzerwanie od 2010 roku. Od 2020 roku pełni funkcję Członka Zarządu RKKW. 2010 – obecnie RKKW – BUSINESS ADVISORY SP. Z O. O. Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE Wiceprezes Zarządu 2014 – obecnie FUNDACJA NOVA ARS POLONIAE Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE Prezes Zarządu Fundacji Celem Fundacji jest promocja polskiej sztuki współczesnej i rodzimych artystów specjalizujących się w dziedzinach malarstwa, rzeźby, fotografii oraz sztuk audiowizualnych w Polsce i poza jej granicami. 2020 – obecnie FUNDACJA JESTEŚMY RAZEM. POMAGAMY! Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE Członek Rady Fundacji Fundacja Jesteśmy Razem. Pomagamy! Powstała w celu wspierania szpitali, placówek i personelu medycznego, bezpośrednio zaangażowanych w zwalczanie i przeciwdziałanie rozprzestrzeniania się wirusa SARS-cov-2. Powstanie Fundacji jest naturalną konsekwencją działań realizowanych w ramach Akcji Jesteśmy Razem. Pomagamy! To odpowiedź na coraz trudniejszą sytuację w kraju i pojawiające się w związku z tym nowe wyzwania, którym musimy sprostać. 2020 – obecnie NORTH COAST S.A. Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej North Coast S.A. należy do międzynarodowej Grupy Lactalis - światowego lidera w produkcji wyrobów mleczarskich z obrotem w wysokości 18,5 mld EUR rocznie. 2018 – obecnie KREDYT INKASO S.A. Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE Członek Rady Nadzorczej delegowany do stałego indywidualnego wykonywania czynności nadzorczych Członek Komitetu Audytu Kredyt Inkaso S.A. to spółka portfelowa międzynarodowego funduszu private equity Waterland Private Equity Investments. 2016 – obecnie DRUTEX OKNA S.A. Z SIEDZIBĄ W BYTOWIE Członek Rady Nadzorczej 2019 – 2021 PROMEDICA CARE SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE Członek Zarządu (interim manager) Promedica Care sp. Z o.o. To podmiot dominujący międzynarodowej grupy kapitałowej z branży zarządzania zasobami ludzkimi o rocznych przychodach w wysokości ok. 0,5 mld zł. Promedica Care sp. z o.o. To spółka portfelowa forevest Capital Partners. 2018 / 2019 EMPERIA HOLDING S.A. Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE Członek Rady Nadzorczej Przewodniczący Komitetu Audytu Emperia Holding S.A. jest częścią Maxima Grupė – największego litewskiego detalisty spożywczego, posiadającego ponad tysiąc sklepów w krajach bałtyckich, Polsce i Bułgarii. Maxima Grupė zatrudnia około 40.000 pracowników we wszystkich 5 krajach. 2018 BALTIC BRIDGE S.A. Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE Wiceprzewodniczący, później Przewodniczący Rady Nadzorczej 2012 – 2016 Członek Komitetu Audytu 2013 – 2016 KROŚNIEŃSKIE HUTY SZKŁA „KROSNO” S.A. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ Z SIEDZIBĄ W KROŚNIE Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej Czerwiec 2012 Karol Maciej Szymański nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec działalności wykonywanej w przedsiębiorstwie Triton Development S.A., ani nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej wobec tego emitenta jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej, ani nie uczestniczy w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Karol Maciej Szymański nie widnieje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS. Karol Maciej Szymański oświadczył, że spełnia kryteria niezależności w rozumieniu „Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na GPW 2016”. Jan Włoch – Członek Rady Nadzorczej Wykształcenie 1. Wyższa Szkoła Oficerska 2. Uniwersytet Warszawski – polityka społeczna 3. Państwowy egzamin uprawniający do członkostwa w Radach Nadzorczych Praktyka zawodowa 1977 - 2001 - Biuro Ochrony Rządu, w tym zastępca szefa BOR 2005 - 2007 - Dyrektor Biura Ochrony Wewnętrznej PZU S.A. – instytucja nie prowadząca działalności konkurencyjnej do działalności Emitenta. Od 2007 roku Członek Rady Nadzorczej Triton Development S.A. Jan Włoch nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Emitenta, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, osobowej, jako członek organu spółki kapitałowej ani żadnej innej osoby prawnej. Nie jest wpisany w Rejestr Dłużników Niewypłacalnych prowadzony na podstawie ustawy o KRS. Jan Włoch oświadczył, że nie spełnia kryteriów niezależności w rozumieniu „Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na GPW 2016”.

Inne komunikaty