Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania

ASE Powołanie członków Rady Nadzorczej na nową kadencję

Zarząd Spółki Asseco South Eastern Europe S.A. („Spółka”) informuje, że Zwyczajne Walne Zgromadzenie Spółki podjęło uchwałę o powołaniu w skład Rady Nadzorczej Spółki: Pana Jozefa Kleina, Pana Adama Górala, Pana Jacka Ducha, Pana Artura Kucharskiego i Pana Adama Pawłowicza na kolejną, wspólną, pięcioletnią kadencję obejmującą okres od dnia 22 czerwca 2022 roku.
Jozef Klein Józef Klein jest absolwentem Cybernetyki Teoretycznej i Informatyki Matematycznej na Wydziale Matematyki i Fizyki Uniwersytetu Comeniusa w Bratysławie. Pracuje w Asseco Central Europe od 1996 roku, początkowo współpracował jako zewnętrzny doradca, następnie jako pracownik na stanowisku Product and Project Managera w obszarze DWH & BI. Od 2002 roku jest Prezesem Zarządu Asseco Central Europe na Słowacji, a także od 2009 roku Prezesem Zarządu Asseco Central Europe w Czechach. Jednocześnie pełni funkcję CEO w obu firmach. Od lipca Józef Klein pełnił funkcję Prezesa Zarządu Asseco Enterprise Solutions, w grudniu 2020 został powołany do pełnienia funkcji Przewodniczącego Rady Nadzorczej w tej spółce. Od listopada 2017 r. jest Prezesem w spółce Asseco International. Józef Klein pełni również funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej w spółkach Asseco Solutions Group (rozwijających działalność w pięciu krajach) oraz we wszystkich innych spółkach zależnych grupy Asseco Central Europe. Od października 2009 roku pełni także ważną funkcję CEO na poziomie całej grupy europejskiej Grupy Asseco. Zdobył nagrodę EY Entrepreneur of the Year TM w roku 2016 na Słowacji. Adam Góral Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Krakowie (kierunek cybernetyka ekonomiczna i informatyka) oraz doktorem nauk ekonomicznych. W latach 1979-1990 pracował w filii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Rzeszowie, początkowo jako asystent, a kończył współpracę z uczelnią na stanowisku adiunkta. W latach 1991 - 1993 był zaangażowany w Polsko-Amerykański Projekt Budowy Instytutów Przedsiębiorczości w Polsce. Jest współzałożycielem Asseco Poland. Od roku 1995 na stanowisku Wiceprezesa Zarządu i Dyrektora Generalnego Asseco Poland (dawny COMP Rzeszów), następnie po roku 2004 do dzisiaj na stanowisku Prezesa Zarządu spółki. W latach 1999-2006 pełnił funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej w spółkach: ABAS oraz COMP Soft, a także Softlab, Softlab Trade, WA-PRO, Asseco Romania, Vistula&Wólczanka, ABG (dawniej DRQ) i Asseco Systems. Od 2004 do 2018 pełnił funkcję Członka Rady Nadzorczej w Asseco Resovia, od 2008 do 2018 Przewodniczący Rady w ZUI Novum. W latach 2007-2008 był Prezesem Zarządu Prokom Software, po roku 2009 objął stanowisko Prezesa Zarządu ABG, aż do połączenia z Asseco Poland w styczniu 2010 roku. Ponadto sprawuje funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej Asseco Central Europe, Asseco Western Europe, Asseco Data Systems, Asseco International, Asseco Cloud oraz Gdyńskiego Klubu Koszykówki ARKA, a także Wiceprzewodniczącego Rady Nadzorczej w Asseco Business Solutions oraz Asseco South Eastern Europe. Członek Rady Nadzorczej Asseco Enterprise Solutions i Podkarpackiego Klubu Biznesu. Jest współzałożycielem Wyższej Szkoły Zarządzania w Rzeszowie, Międzynarodowej Szkoły Bankowości i Finansów w Sandomierzu, oraz Konsulem Honorowym Republiki Słowackiej. Pełniąc funkcję Prezesa Zarządu Asseco Poland, odpowiada za wizję rozwoju oraz strategię Grupy Kapitałowej Asseco. Jacek Duch Jacek Duch jest Absolwentem Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej, zdobył tytuł magistra inżyniera o specjalizacji informatyka. W latach 1975 – 1977 pracował w PSI AG w Berlinie Zachodnim. Posiada wieloletnie doświadczenie zarówno w inżynierii oprogramowania jak i zarządzaniu w międzynarodowych koncernach informatycznych. W latach 1978 – 1993 pracował dla Digital Equipment Corporation, między innymi w kierował projektami w Monachium, Wiedniu i Paryżu. Pracował także naukowo dla NixdorfComputer AG. Od 1989 r. nadzorował tworzenie filii Digital Equipment Corporation na Węgrzech, w Czechosłowacji oraz w Polsce. W latach 1992 – 1993 zarządzał Digital Equipment Polska sp. z o.o. Od roku 1993 do 1998 kierował Oracle Polska sp. z o.o. Od 1998 r. do 2004 r. pełnił funkcję Członka zarządu Prokom Software, gdzie był odpowiedzialny m.in. za projekty strategiczne a od 2000 r. także funkcję Prezesa Zarządu w Prokom Internet S.A. Pełnił funkcję Wiceprzewodniczącego Rad Nadzorczej Postdata S.A.. oraz Sekretarza Rady Nadzorczej Banku Pocztowego S.A. i Incenti S.A.(obecnie Asseco Business Solutions). Uczestniczył w pracach organizacji branżowych: American Chamber of Commerce, Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji, oraz Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych. Jest wspólnikiem/akcjonariuszem Allterpower, Bioalter, B88 International, Spider, Rezydencje Świerkocin SKY INWESTYCJE oraz R22. Aktualnie pełni funkcję Przewodniczącego Rad Nadzorczych w spółkach Asseco Poland, R22 i Decsoft, oraz Członka Rad Nadzorczych m.in. Asseco Data Systems, Asseco South Eastern Europe, Asseco International, Cyber Folks, DEFENSELAYERS. Członek Komitetów Audytu Asseco Poland, Asseco South Eastern Europe oraz R22. Artur Kucharski Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji niezależnego członka rady nadzorczej, w tym w spółkach publicznych notowanych na warszawskiej GPW. W ramach pełnienia obowiązków przewodniczył Komitetom Audytu w 4 spółkach giełdowych, w tym w banku oraz uczestniczył w pracach Komitetów Audytu w innych spółkach jako członek Komitetu Audytu. Ponadto ma doświadczenie w pełnieniu funkcji członka komitetów: Ryzyka (bank), Nominacji i Wynagrodzeń oraz Strategii i Rozwoju. Artur Kucharski z wykształcenia jest inżynierem z 7-letnim doświadczeniem audytorskim, 7-letnim doświadczeniem doradczym i ponad 12-letnim nadzorczym. W 1999 uzyskał dyplom ACCA oraz tytuł MBA w 2011 roku. Od stycznia 2022 Członek Rady Nadzorczej Asseco Data Systems S.A. Od czerwca 2020 Członek Rady Nadzorczej Budimex S.A. Od października 2017 Członek Rady Nadzorczej, Przewodniczący Komitetu Audytu, Członek Komitetu Ryzyka w Alior Bank SA. Od kwietnia 2016 Członek Rady Nadzorczej, Przewodniczący Komitetu Audytu w Asseco South Eastern Europe S.A. Od lipca 2015 do lipca 2019 Członek Rady Nadzorczej, Członek Komitetu Audytu, Komitetu Nominacji i Wynagrodzeń oraz Komitetu Strategii w Prime Car Management S.A. Od października 2011 roku do lipca 2017 roku Członek Rady Nadzorczej oraz od marca 2016 Przewodniczący Komitetu Audytu Zakłady Azotowe w Tarnowie - Mościcach S.A. (Grupa Azoty S.A.). Od sierpnia 2010 roku do grudnia 2021 – Członek Rady Nadzorczej, w tym od marca 2016 Przewodniczący Komitetu Audytu w Asseco Poland SA. Od lipca 2010 do maja 2013 roku członek Rady Nadzorczej w Globe Trade Centre SA Od lutego 2011 do marca 2012 Członek Rady Nadzorczej w Hydrapres SA. Od listopada 2011 do grudnia 2012 Członek Rady Nadzorczej w Mostostal Zabrze Holding SA Od kwietnia 2010 do września 2012 - Kopex SA – Członek Zarządu Dyrektor ds. Strategii odpowiedzialny za Pion HR, Audyt Wewnętrzny i Strategię, a wcześniej Wiceprzewodniczący i Przewodniczący Rady Nadzorczej oraz Dyrektor ds. Rozwoju Struktur, Organizacji i Systemów Kontroli Wewnętrznych. Od kwietnia 2002 roku do kwietnia 2010 roku - PwC Polska Sp. z o.o., Warszawa, dział: Doradczy, stanowisko: od Starszego Menadżera do Dyrektora Zakres obowiązków (typy realizowanych projektów): • Doradztwo strategiczne obejmujące zagadnienia takie jak: analiza rynku, ocena pozycji konkurencyjnej firmy, definiowanie opcji strategicznych, analiza finansowa, wybór opcji optymalnej, planowanie i realizacja wdrożenia. • Doradztwo operacyjne: restrukturyzacja, optymalizacja kosztów, zmiana organizacji zakupowych, poprawa przepływów gotówkowych, poprawa efektywności wykorzystania kapitału obrotowego, zarządzanie projektami i zarządzanie zmianą. • Doradztwo w obszarze kontroli i nadzoru w obszarach: ocena i poprawa systemu kontroli wewnętrznych, audyt wewnętrzny, projekty o charakterze dochodzeniowym (forensic), ocena jakości i poprawności funkcjonowania organów statutowych i inne. Od września 1995 – do marca 2002 PricewaterhouseCoopers Sp. z o.o., Warszawa, dział: Badanie sprawozdań finansowych, stanowisko: od Asystenta do Menadżera. Adam Pawłowicz Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu spółkami i grupami kapitałowymi, w tym spółkami giełdowymi. Realizował strategie rozwoju organicznego (sieciowy handel detaliczny, sektor paliwowy, usługi B2B), rozwoju poprzez M&A (szereg akwizycji w sektorze ochrony), oraz restrukturyzację operacyjną, prawną i kapitałową przedsiębiorstw. W dotychczasowej karierze pełnił m.in. funkcję wiceprezesa LOTOS Paliwa sp. z o.o. (największa spółka zależna Grupy LOTOS), gdzie odpowiadał za całość sprzedaży o wartości przekraczającej 26 500 mln PLN rocznie. Był też wiceprezesem Zadbano SA, Work Service SA, Prezesem Grupy Konsalnet SA, prezesem RUCH SA oraz prezesem Państwowej Agencji Inwestycji Zagranicznych SA. W 2006 r. przeprowadził pierwszą ofertę publiczną akcji RUCH SA wprowadzając tę spółkę na Giełdę Papierów Wartościowych. Współpracuje z funduszami Venture Capital i Private Equity. Obecnie jest członkiem zarządu Krakowskich Zakładów Automatyki SA. Jest profesjonalnym członkiem organów nadzoru w spółkach prywatnych i publicznych. Pełnił tę funkcję w szeregu kluczowych spółek takich jak PKN Orlen, Telewizja Polska, Polska Agencja Prasowa, Gdańska Agencja Rozwoju Gospodarczego, Asseco Business Solutions. Obecnie jest członkiem rad nadzorczych Polregio, Krosno Glass i Black Pearls VC. Zanim rozpoczął karierę menedżerską pracował jako dziennikarz telewizyjny i prasowy. Był dziennikarzem Wiadomości, prowadzącym Puls Dnia w TVP1, gospodarzem autorskiego programu “Opinie”. Współtworzył programy informacyjne w Telewizji Polsat, był prezenterem w Informacjach Polsatu. Jest autorem filmów dokumentalnych (m.in. o Zbigniewie Herbercie i innych współczesnych pisarzach polskich), autorem licznych wywiadów telewizyjnych, prasowych, współautorem (z o. Maciejem Ziębą OP) książki o Janie Pawle II. Adam Pawłowicz jest absolwentem Wydziału Filologii Polskiej Uniwersytetu Jagiellońskiego, absolwentem MBA Uniwersytetu Calgary (Canada) oraz studiów podyplomowych z zarządzania na SGH w Warszawie. Ukończył także Advanced Management Program na prestiżowej IESE Business School. Obszary eksperckie: - Budowa wartości firm poprzez rozwój organiczny i M&A, - Zarządzanie sprzedażą wielokanałową (hurtowa B2B, sieć własna i franczyzowa) - Realizacja złożonych projektów o charakterze strategicznym, wymagających integracji działań wielu pionów - Budowanie efektywnych zespołów w oparciu o wspólne wartości i cele.

Inne komunikaty