MOVIEGAMES: strona spółki
7.06.2023, 23:41
MOV Przesunięcie daty premiery gry Brewpub Simulator wraz z informacją o zawarciu nowej umowy wydawniczej
Zarząd Movie Games S.A. ["Emitent", "Spółka] w nawiązaniu do raportu bieżącego ESPI nr 14/2023 z dnia 27 kwietnia 2023 roku niniejszym przekazuje informację, iż w dniu dzisiejszym tj. 7 czerwca 2023 roku otrzymał oficjalną prośbę ze strony Star Drifters sp. z o.o. [„Producent”] odpowiedzialną za produkcję gry Brewpub Simulator [„Gra”] dotyczącą przełożenia daty premiery Gry na platformie Steam na dzień 21 lipca 2023 roku. Początkowo – zgodnie z ww. raportem bieżącym ESPI – premiera Gry miała mieć miejsce 12 czerwca 2023 roku.
Przełożenie premiery Gry uargumentowane zostało przez Producenta zamiarem rozszerzenia działań marketingowych związanych z Grą, którymi to Producent zajmuje się niezależnie od działań promocyjnych Emitenta. Spółka przychyliła się do prośby Producenta w związku z czym premiera Gry na platformie Steam będzie miała miejsce 21 lipca 2023 roku. Jednocześnie Emitent informuje, że w dniu dzisiejszym tj. 7 czerwca 2023 roku doszło do podpisania umowy wydawniczej [„Umowa”] z Zen Marketing & Publishing Limited Surefire.Games [„Partner”] odpowiedzialnym za wydanie Gry na rynku chińskojęzycznym. Rynek ten, jako jedyny na świecie korzysta z własnych wersji platform dystrybucyjnych, nietłumaczonych na inne języki. Nawiązana współpraca umożliwia działanie z ekspertami, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w działaniu na terenie Azji. Przesunięcie daty premiery Gry umożliwi Partnerowi przygotowanie szerzej zakrojonych działań marketingowych
Przełożenie premiery Gry uargumentowane zostało przez Producenta zamiarem rozszerzenia działań marketingowych związanych z Grą, którymi to Producent zajmuje się niezależnie od działań promocyjnych Emitenta. Spółka przychyliła się do prośby Producenta w związku z czym premiera Gry na platformie Steam będzie miała miejsce 21 lipca 2023 roku. Jednocześnie Emitent informuje, że w dniu dzisiejszym tj. 7 czerwca 2023 roku doszło do podpisania umowy wydawniczej [„Umowa”] z Zen Marketing & Publishing Limited Surefire.Games [„Partner”] odpowiedzialnym za wydanie Gry na rynku chińskojęzycznym. Rynek ten, jako jedyny na świecie korzysta z własnych wersji platform dystrybucyjnych, nietłumaczonych na inne języki. Nawiązana współpraca umożliwia działanie z ekspertami, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w działaniu na terenie Azji. Przesunięcie daty premiery Gry umożliwi Partnerowi przygotowanie szerzej zakrojonych działań marketingowych