Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania

DIG Powołanie na stanowisko Prezes Zarządu Digital Network SA

Zarząd Digital Network SA (dalej: „Emitent”) podaje do wiadomości, że w dniu dzisiejszym Rada Nadzorcza Emitenta powołała Agnieszkę Godlewską na stanowisko Prezes Zarządu Digital Network SA.
Agnieszka Godlewska jest związana z Grupą Kapitałową Digital Network SA od 2015 roku. Początkowo na stanowisku Dyrektor Zarządzającej Screen Network SA, a od września 2017 roku jako Prezes Zarządu tej spółki. Była odpowiedzialna za przygotowanie, a następnie wdrożenie wieloletniej strategii rozwoju Screen Network SA, która zakładała m.in.: rozwój ogólnopolskiej sieci ekranów reklamowych, pozyskiwanie spektakularnych lokalizacji i uruchomienie ekranów klasy Super Screen – wielkoformatowych ekranów LED w lokalizacjach premium największych miast Polski. Agnieszka Godlewska jest związana z rynkiem cyfrowej reklamy zewnętrznej od 1995 roku. Jako uznany ekspert branżowy ma bezpośredni wpływ na kierunki rozwoju tego rynku, reprezentując jej przedstawicieli m.in. w rozmowach dotyczących zmian regulacji prawnych. Jej wiedza i doświadczenia wykorzystywane jest m.in. w izbach branżowych oraz na licznych kongresach i konferencjach poświęconych m.in. trendom reklamowym. Agnieszka Godlewska jest prekursorką w implementacji na polski rynek najnowszych, światowych trendów branży Digital OOH oraz zdeklarowaną zwolenniczką idei Smart City. Przed rozpoczęciem pracy w Screen Network, Agnieszka Godlewska przez ponad 15 lat zbierała doświadczenia zawodowe w Grupie Ströer, m.in. na stanowisku Dyrektora Sprzedaży, biorąc udział w rozwoju sieci reklamowej, administrowaniu sprzedażą, przejmowaniu innych firm oraz optymalizacji procesów biznesowych. Agnieszka Godlewska jest absolwentką Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego na kierunku Ekonomia ze specjalizacją Bankowość oraz Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania na kierunku Zarządzanie i Marketing. Jako Prezes Zarządu Screen Network SA jest wielokrotną laureatką krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych i nagród (m.in. IAB MIXX Awards, Digital Signage Awards, ApexAwards), przyznawanych za najbardziej kreatywne i innowacyjne kampanie Digital Out of Home. Jej motto zawodowe brzmi „Firma to Ludzie”.

Inne komunikaty