Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
AMPLI: strona spółki
20.12.2023, 18:27

APL Informacja o zwołaniu Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia AMPLI S.A.

Zarząd Spółki AMPLI Spółka Akcyjna z siedzibą w Tarnowie (adres: 33-100 Tarnów, ulica Przemysłowa 27), wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000054838 (zwanej dalej „Spółką”) działając na podstawie art. 399 § 1 KSH zwołuje Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie na dzień 16 stycznia 2024 roku, na godzinę 12:00.
Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie AMPLI S.A. (zwane dalej „Walnym Zgromadzeniem” lub „Zgromadzeniem”), odbędzie się w siedzibie Spółki tj. w Tarnowie przy ul. Przemysłowej 27 (tel. 014 627 66 66). Rejestracja obecności rozpocznie się w dniu i miejscu zwołania Zgromadzenia od godziny 11.30 przed salą obrad. Proponowany porządek obrad: 1. Otwarcie Zgromadzenia. 2. Wybór Przewodniczącego Zgromadzenia. 3. Sporządzenie listy obecności oraz stwierdzenie prawidłowości zwołania Zgromadzenia i jego zdolności do podejmowania uchwał. 4. Wybór Komisji Skrutacyjnej. 5. Przyjęcie porządku obrad. 6. Podjęcie uchwał w sprawie zmiany Statutu Spółki oraz ustalenia nowego tekstu jednolitego Statutu AMPLI S.A. 7. Podjęcie uchwały w sprawie powołania dwóch członków Rady Nadzorczej. 8. Wolne wnioski. 9. Zamknięcie obrad. Dzień rejestracji uczestnictwa w walnym zgromadzeniu Dniem rejestracji uczestnictwa w Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu przypadającym na szesnaście dni przed datą tego zgromadzenia jest dzień 31 grudnia 2024 roku („Dzień Rejestracji”). Jest on jednolity dla uprawnionych z akcji na okaziciela i akcji imiennych. Informacja o prawie uczestniczenia w walnym zgromadzeniu W Zgromadzeniu mają prawo uczestniczyć tylko osoby, będące akcjonariuszami Spółki w Dniu Rejestracji uczestnictwa w Zgromadzeniu. Zastawnicy i użytkownicy, którym przysługuje prawo głosu, mają prawo uczestniczenia w Walnym Zgromadzeniu, jeżeli ustanowienie na ich rzecz ograniczonego prawa rzeczowego jest zarejestrowane na rachunku papierów wartościowych w dniu rejestracji uczestnictwa w Walnym Zgromadzeniu. Na żądanie uprawnionego z akcji Spółki oraz zastawnika lub użytkownika, którym przysługuje prawo głosu, zgłoszone nie wcześniej niż po ogłoszeniu o zwołaniu Walnego Zgromadzenia i nie później niż w pierwszym dniu powszednim po dniu rejestracji uczestnictwa w Walnym Zgromadzeniu tj. 2 stycznia 2024 roku, podmiot prowadzący rachunek papierów wartościowych wystawia imienne zaświadczenie o prawie uczestnictwa w Walnym Zgromadzeniu. Na żądanie uprawnionego z akcji Spółki, zastawnika lub użytkownika w treści zaświadczenia powinna zostać wskazana część lub wszystkie akcje zarejestrowane na jego rachunku papierów wartościowych. Listę uprawnionych z akcji Spółki oraz zastawników i użytkowników, którym przysługuje prawo głosu, do uczestnictwa w Walnym Zgromadzeniu Spółka ustala na podstawie wykazu sporządzonego przez Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych S.A. Zarząd rekomenduje Akcjonariuszom odebranie ww. zaświadczenia o prawie uczestnictwa i zabranie go ze sobą w dniu Walnego Zgromadzenia. Każdy Akcjonariusz lub pełnomocnik Akcjonariusza uprawniony do uczestnictwa w Walnym Zgromadzeniu obowiązany jest okazać w momencie wpisywania na listę obecności dowód osobisty lub paszport, ewentualnie inny urzędowy dokument umożliwiający jego identyfikację. Prawo akcjonariusza do żądania umieszczenia określonych spraw w porządku obrad walnego zgromadzenia Akcjonariusz lub Akcjonariusze reprezentujący co najmniej jedną dwudziestą kapitału zakładowego AMPLI S.A. mogą żądać umieszczenia określonych spraw w porządku obrad Walnego Zgromadzenia. Żądanie powinno zostać zgłoszone Zarządowi Spółki nie później niż na dwadzieścia jeden dni przed terminem Zgromadzenia tj. do 26 grudnia 2023 roku. Żądanie powinno zawierać uzasadnienie lub projekt uchwały dotyczącej proponowanego punktu porządku obrad. Żądanie może zostać złożone na piśmie w siedzibie Spółki pod adresem ul. Przemysłowa 27, 33-100 Tarnów lub w postaci elektronicznej na adres poczty elektronicznej: wza@ampli.com.pl Akcjonariusz lub Akcjonariusze powinni wykazać posiadanie odpowiedniej liczby akcji na dzień złożenia żądania załączając do żądania świadectwo/a depozytowe lub zaświadczenie o prawie uczestnictwa w Walnym Zgromadzeniu oraz następujące dokumenty: 1) kopię dokumentu potwierdzającego tożsamość Akcjonariusza – w przypadku Akcjonariuszy będących osobami fizycznymi, 2) aktualny odpis z KRS lub innego rejestru wskazujący na sposób i osoby upoważnione do reprezentacji – w przypadku Akcjonariuszy będących osobami prawnymi bądź jednostkami organizacyjnymi nie będącymi osobami prawnymi a posiadającymi zdolność prawną 3) pełnomocnictwo do zgłoszenia żądania umieszczenia określonych spraw w porządku podpisane przez Akcjonariusza (ew. nieprzerwany ciąg pełnomocnictw) oraz kopię dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby podpisującej żądanie, a w odniesieniu do pełnomocnika innego niż osoba fizyczna – kopię odpisu z właściwego rejestru, potwierdzającego upoważnienie osoby podpisującej do działania w imieniu pełnomocnika wraz z kopią dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby podpisującej żądanie - w przypadku zgłoszenia żądania przez pełnomocnika, Zarząd niezwłocznie, jednak nie później niż na osiemnaście dni przed wyznaczonym terminem Zgromadzenia tj. do 29 grudnia 2024 roku ogłasza zmiany w porządku obrad, wprowadzone na żądanie akcjonariuszy. Ogłoszenie następuje w sposób właściwy dla zwołania Zgromadzenia. Prawo akcjonariusza do zgłaszania projektów uchwał Akcjonariusz lub Akcjonariusze AMPLI S.A. reprezentujący co najmniej jedną dwudziestą kapitału zakładowego mogą przed terminem Walnego Zgromadzenia zgłaszać Spółce na piśmie lub przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej przesyłając na adres poczty elektronicznej wza@ampli.com.pl projekty uchwał dotyczące spraw wprowadzonych do porządku obrad Zgromadzenia lub spraw, które mają zostać wprowadzone do porządku obrad wraz z ich uzasadnieniem. Akcjonariusz lub Akcjonariusze powinni wykazać posiadanie odpowiedniej liczby akcji na dzień złożenia żądania załączając do żądania świadectwo/a depozytowe lub zaświadczenie o prawie uczestnictwa w Walnym Zgromadzeniu oraz następujące dokumenty: 1) kopię dokumentu potwierdzającego tożsamość Akcjonariusza – w przypadku Akcjonariuszy będących osobami fizycznymi, 2) aktualny odpis z KRS lub innego rejestru wskazujący na sposób i osoby upoważnione do reprezentacji – w przypadku Akcjonariuszy będących osobami prawnymi bądź jednostkami organizacyjnymi nie będącymi osobami prawnymi a posiadającymi zdolność prawną 3) pełnomocnictwo do zgłoszenia projektów uchwał podpisane przez Akcjonariusza (ew. nieprzerwany ciąg pełnomocnictw) oraz kopię dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby podpisującej żądanie, a w odniesieniu do pełnomocnika innego niż osoba fizyczna – kopię odpisu z właściwego rejestru, potwierdzającego upoważnienie osoby podpisującej do działania w imieniu pełnomocnika wraz z kopią dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby podpisującej żądanie - w przypadku zgłoszenia żądania przez pełnomocnika, Spółka niezwłocznie ogłasza projekty uchwał na stronie internetowej Spółki. Ponadto, każdy z Akcjonariuszy uprawionych do uczestnictwa w Walnym Zgromadzeniu może podczas tego Zgromadzenia zgłaszać projekty uchwał dotyczące spraw wprowadzonych do porządku obrad. Każdy akcjonariusz ma też prawo wnoszenia propozycji zmian do projektów uchwał, objętych porządkiem Zgromadzenia – do czasu zamknięcia dyskusji nad punktem porządku obrad obejmującym projekt uchwały, której propozycja dotyczy. Propozycje te, wraz z uzasadnieniem, winny być składane na piśmie – osobno dla każdego projektu uchwały – z podaniem imienia i nazwiska albo firmy (nazwy) akcjonariusza, na ręce Przewodniczącego Walnego Zgromadzenia. Sposób wykonywania prawa głosu przez pełnomocnika Akcjonariusz może uczestniczyć w Walnym Zgromadzeniu oraz wykonywać prawo głosu osobiście lub przez pełnomocnika lub pełnomocników. Pełnomocnikiem akcjonariusza może być w szczególności pośrednik, o którym mowa w art. 68i ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Pełnomocnik może reprezentować więcej niż jednego akcjonariusza i głosować odmiennie z akcji każdego akcjonariusza. Akcjonariusz posiadający akcje zapisane na więcej niż jednym rachunku papierów wartościowych może ustanowić oddzielnych pełnomocników do wykonywania praw z akcji zapisanych na każdym z rachunków. Akcjonariusz, posiadający akcje zapisane na rachunku zbiorczym, może ustanowić oddzielnych pełnomocników do wykonywania praw z akcji zapisanych na tym rachunku. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa dalszemu pełnomocnikowi, należy przedłożyć nieprzerwany ciąg pełnomocnictw wraz z dokumentami wskazującymi na upoważnienie do działania wcześniejszych pełnomocników. Prawo do udzielenia dalszego pełnomocnictwa musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Członek Zarządu Spółki i jej pracownik mogą być pełnomocnikami Akcjonariuszy na Walnym Zgromadzeniu. Jeżeli pełnomocnikiem na Walnym Zgromadzeniu, którego dotyczy niniejsze ogłoszenie będzie członek Zarządu, członek Rady Nadzorczej, pracownik Spółki lub członek organów lub pracownik spółki zależnej od AMPLI S.A., pełnomocnictwo może upoważniać do reprezentacji tylko na tym Walnym Zgromadzeniu. Pełnomocnik taki ma obowiązek ujawnić Akcjonariuszowi okoliczności wskazujące na istnienie bądź możliwość wystąpienia konfliktu interesów. Udzielenie dalszego pełnomocnictwa jest wyłączone. Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, ma obowiązek głosować zgodnie z instrukcjami udzielonymi przez Akcjonariusza. W celu identyfikacji pełnomocnika, Spółka może żądać od pełnomocnika okazania przy sporządzaniu listy obecności: 1) w przypadku pełnomocnika będącego osobą fizyczną – oryginału dowodu osobistego, paszportu lub innego urzędowego dokumentu tożsamości pełnomocnika; albo 2) w przypadku pełnomocnika innego niż osoba fizyczna - oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub inny podmiot uprawniony do potwierdzania za zgodność z oryginałem odpisu z właściwego rejestru lub innego dokumentu potwierdzającego upoważnienie osoby fizycznej (osób fizycznych) do reprezentowania pełnomocnika na Walnym Zgromadzeniu (np. nieprzerwany ciąg pełnomocnictw) oraz dowodu osobistego, paszportu lub innego urzędowego dokumentu tożsamości osoby fizycznej (osób fizycznych) upoważnionych do reprezentowania pełnomocnika na Zgromadzeniu. Pełnomocnictwo do głosowania przez pełnomocnika powinno być udzielone na piśmie lub w postaci elektronicznej. Udzielenie pełnomocnictwa w postaci elektronicznej nie wymaga opatrzenia bezpiecznym podpisem elektronicznym. Akcjonariusz może wykonywać prawo głosu przez pełnomocnika, w szczególności w przypadku udzielenia pełnomocnictwa w postaci elektronicznej, przy użyciu formularza, który został udostępniony przez Spółkę od dnia zwołania Walnego Zgromadzenia na stronie internetowej AMPLI: www.ampli.com.pl na podstronie „Relacje Inwestorskie” w sekcji „WZA i Sprawozdania RN” . Formularz ten obejmuje wzór pełnomocnictwa oraz instrukcję dotyczącą sposobu głosowania w odniesieniu do każdej z uchwał, na którą ma głosować pełnomocnik. Zawiadomienie o udzieleniu pełnomocnictwa w postaci elektronicznej uznaje się za skuteczne, o ile: 1) informacja o tym fakcie wpłynie na adres poczty elektronicznej wza@ampli.com.pl najpóźniej na dwie godziny przed rozpoczęciem Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia oraz 2) informacja o tym fakcie dotrze do Przewodniczącego Walnego Zgromadzenia przed sporządzeniem listy obecności zawierającej spis uczestników Walnego Zgromadzenia, w formie umożliwiającej Przewodniczącemu Walnego Zgromadzenia na zapoznanie się z treścią pełnomocnictwa oraz ocenę skuteczności ustanowienia pełnomocnika. Informacja o udzieleniu pełnomocnictwa w postaci elektronicznej powinna zawierać dokładne oznaczenie pełnomocnika i mocodawcy (ze wskazaniem imienia, nazwiska lub nazwy, adresu, telefonu i adresu poczty elektronicznej obu tych osób). Informacja o udzieleniu pełnomocnictwa powinna również wskazywać liczbę akcji, z których wykonywane będzie prawo głosu przez pełnomocnika oraz datę i nazwę walnego zgromadzenia spółki, na którym prawa te będą wykonywane. Wraz z zawiadomieniem o udzieleniu pełnomocnictwa w postaci elektronicznej, Akcjonariusz jest obowiązany przesłać: pełnomocnictwo (udzielone przy użyciu wzoru pełnomocnictwa znajdującego się na formularzu udostępnionym przez Spółkę lub sporządzone samodzielnie przez Akcjonariusza, pod warunkiem, iż zawiera ono co najmniej te same dane i informacje, co we wzorze), a także kopię dowodu osobistego lub stron paszportu lub innego dowodu tożsamości umożliwiających identyfikację Akcjonariusza i pełnomocnika. W przypadku, gdy pełnomocnictwa w postaci elektronicznej udziela osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną a posiadająca zdolność prawną, Akcjonariusz, oprócz pełnomocnictwa przesyła odpis z właściwego rejestru lub inny dokument, potwierdzający umocowanie osób działających w imieniu takiego podmiotu. Jeżeli pełnomocnictwa udzielono osobie prawnej lub jednostce organizacyjnej nie będącej osobą prawną a posiadającej zdolność prawną, Akcjonariusz, poza dokumentami wskazanymi wyżej dodatkowo przesyła odpis z rejestru, w którym zarejestrowany jest pełnomocnik lub inny dokument potwierdzający fakt istnienia takiego podmiotu wraz z dokumentem potwierdzającym tożsamość osoby lub osób fizycznych uprawnionych do jego reprezentowania. Po przesyłanego drogą elektroniczną zawiadomienia o ustanowieniu pełnomocnika nie powinno dołączać się wypełnionej instrukcji dotyczącej wykonywania prawa głosu przez takiego pełnomocnika, znajdującej się na formularzu udostępnionym przez Spółkę. Spółka może podejmować odpowiednie działania służące identyfikacji Akcjonariusza i pełnomocnika w celu weryfikacji ważności pełnomocnictwa udzielonego w postaci elektronicznej, przy czym działania te powinny być proporcjonalne do celu. Weryfikacja, o której mowa powyżej polegać może w szczególności na zwrotnym pytaniu w formie elektronicznej lub telefonicznej skierowanym do Akcjonariusza i/lub pełnomocnika w celu potwierdzenia faktu udzielenia pełnomocnictwa i jego zakresu. Spółka zastrzega, że brak udzielenia odpowiedzi na pytania zadawane w trakcie weryfikacji traktowany będzie jako brak możliwości weryfikacji udzielenia pełnomocnictwa i stanowił będzie podstawę dla odmowy dopuszczenia pełnomocnika do udziału w Walnym Zgromadzeniu. Również w przypadku rozbieżności pomiędzy danymi Akcjonariusza wskazanymi w pełnomocnictwie a danymi znajdującymi się na liście Akcjonariuszy sporządzonej w oparciu o wykaz otrzymany od podmiotu prowadzącego depozyt papierów wartościowych i przekazanego Spółce zgodnie z art. 4063 Kodeksu spółek handlowych, pełnomocnik Akcjonariusza może nie zostać dopuszczony do uczestnictwa w Walnym Zgromadzeniu. Dotyczy to także pełnomocnictw udzielonych w formie pisemnej. Niezależnie od powyższych regulacji, w razie uzasadnionych wątpliwości, co do prawdziwości dokumentów dołączonych do zawiadomienia o udzieleniu pełnomocnictwa Spółka zastrzega sobie prawo do żądania od pełnomocnika okazania przy sporządzaniu listy obecności oryginału pełnomocnictwa oraz: 1) w przypadku akcjonariusza będącego osobą fizyczną – kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub inny podmiot uprawniony do potwierdzania za zgodność z oryginałem dowodu osobistego, paszportu lub innego urzędowego dokumentu tożsamości akcjonariusza; albo 2) w przypadku akcjonariusza innego niż osoba fizyczna - oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub inny podmiot uprawniony do potwierdzania za zgodność z oryginałem odpisu z właściwego rejestru lub innego dokumentu potwierdzającego upoważnienie osoby fizycznej (osób fizycznych) do reprezentowania akcjonariusza na Zgromadzeniu (np. nieprzerwany ciąg pełnomocnictw). Powyższe zasady mają zastosowanie również w odniesieniu do odwołania pełnomocnictwa dokonanego w postaci elektronicznej. Elektroniczna komunikacja Akcjonariuszy z AMPLI S.A. W granicach przewidzianych przepisami Kodeksu spółek handlowych, Statutu Akcjonariusze mogą kontaktować się z AMPLI S.A w sprawach dotyczących Walnego Zgromadzenia za pomocą elektronicznych środków komunikacji. Komunikacja Akcjonariuszy z AMPLI S.A. w formie elektronicznej odbywa się przy wykorzystaniu adresu poczty elektronicznej (e-mail): wza@ampli.com.pl Żądania, zgłoszenia lub zawiadomienia, które akcjonariusz może przekazywać Spółce za pomocą elektronicznych środków komunikacji powinny być sformułowane w odrębnym dokumencie podpisanym przez samego Akcjonariusza lub Akcjonariuszy lub osoby uprawnione do jego (ich) reprezentowania, a następnie przesłane pocztą elektroniczną na wskazany wyżej adres e-mailowy spółki z adresu e-mailowego umożliwiającego identyfikację nadawcy - jako załączony do maila dokument zapisany w formie elektronicznej w jednym z następujących formatów: PDF, JPEG, JPG, GIF. Temat przesyłanej pocztą elektroniczną wiadomości powinien w sposób jednoznaczny wskazywać na rodzaj żądania, zgłoszenia lub zawiadomienia np. „Zawiadomienie o udzieleniu pełnomocnictwa”, „Żądanie umieszczenia sprawy w porządku obrad”, Zgłoszenie projektu uchwał/y”, „Żądanie przesłania listy akcjonariuszy”. Do wymienionych wyżej żądań, zgłoszeń a także do zawiadomienia o udzieleniu pełnomocnictwa, powinny zostać dołączone, zapisane w formie elektronicznej we wskazanych wyżej formatach dokumenty potwierdzające, że osoba lub osoby podpisujące takie żądanie lub pełnomocnictwo mają status akcjonariusza, a w przypadku żądania umieszczenia określonej sprawy w porządku obrad lub zgłoszenia projektu uchwały, że reprezentują co najmniej jedną dwudziestą kapitału zakładowego Spółki. Rodzaj i treść dokumentów, jakie należy dołączyć do danych żądań, zgłoszeń lub zawiadomień, a także inne wymogi dotyczące żądań, zgłoszeń lub zawiadomień, zostały szczegółowo określone w niniejszym ogłoszeniu. W razie zaistnienia uzasadnionych wątpliwości, co do wiarygodności dokumentów, o których mowa wyżej, a także w sytuacji, gdy przesłane pocztą elektroniczną dokumenty są nieczytelne, Spółka może domagać się od Akcjonariuszy złożenia niezbędnych wyjaśnień i ponownego przesłania e- mailem tych dokumentów, a w szczególnych przypadkach również okazania Spółce oryginałów tych dokumentów. Akcjonariusze ponoszą ryzyko związane z nieprawidłowym lub niezgodnym z opisanymi wyżej zasadami używaniem przez nich elektronicznej formy komunikacji ze Spółką dotyczące m.in. problemów z przesyłaniem wiadomości e-mailowych, błędów powstałych w trakcie w przetwarzania lub przesyłania danych, użycia niewłaściwych formatów przesyłanych dokumentów itp. Wraz z przesyłanymi przez Akcjonariusza drogą elektroniczną dokumentami, które w oryginale sporządzone zostały w języku innym aniżeli język polski, Akcjonariusz powinien przesłać ich tłumaczenie na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego. Uczestniczenie i sposób wypowiadania się na Walnym Zgromadzeniu przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej Statut Spółki nie dopuszcza możliwości uczestniczenia w Walnym Zgromadzeniu przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej. Statut nie przewiduje też możliwości wypowiadania się na Walnym Zgromadzeniu przy wykorzystaniu tych środków komunikacji. W związku z powyższym, nie będzie możliwości wzięcia udziału w Nadzwyczajnym Walnym Zgromadzeniu AMPLI S.A. wyznaczonym na dzień 16 stycznia 2024r., ani też wypowiadania się na tym Walnym Zgromadzeniu Spółki, przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej. Wykonywanie prawa głosu drogą korespondencyjną lub przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej Zarówno Statut Spółki, jak i Regulamin Walnego Zgromadzenia Spółki nie przewidują możliwości wykonywania prawa głosu na Walnym Zgromadzeniu drogą korespondencyjną lub przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, przy czym w Statucie wyraźnie zaznaczono, że nie dopuszcza się udziału w Walnym Zgromadzeniu przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej. W związku z tym nie będzie możliwości wykonywania prawa głosu w taki sposób na Nadzwyczajnym Walnym Zgromadzeniu AMPLI S.A. zwołanym na dzień 16 stycznia 2024r. Prawo akcjonariusza do zadawania pytań dotyczących spraw umieszczonych w porządku obrad walnego zgromadzenia. Każdy z Akcjonariuszy podczas Walnego Zgromadzenia ma prawo do zadawania pytań dotyczących spraw umieszczonych w porządku obrad. Dostęp do dokumentacji Osoby uprawnione do uczestnictwa w Walnym Zgromadzeniu mogą uzyskać pełny tekst dokumentacji, która ma być przedstawiona Zgromadzeniu, oraz projekty uchwał: 1) w siedzibie Spółki pod adresem ul. Przemysłowej 27, 33-100 Tarnów lub 2) na stronie internetowej Spółki pod adresem www.ampli.com.pl podstrona „Relacje Inwestorskie” sekcja „WZA i Sprawozdania RN”. Zgodnie z art. 407 § 1 Kodeksu spółek handlowych, lista akcjonariuszy uprawnionych do uczestnictwa w Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu zostanie wyłożona w lokalu Zarządu AMPLI S.A. pod adresem ulica Przemysłowa 27, 33-100 Tarnów, w godzinach od 8:00 do 16:00, a także zamieszczona na stronie internetowej Spółki pod adresem www.ampli.com.pl na trzy dni powszednie przed odbyciem Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia, tj. w dniach 11, 12 i 15 stycznia 2024 roku. Akcjonariusz AMPLI S.A. może przeglądać listę Akcjonariuszy uprawnionych do udziału w Walnym Zgromadzeniu w lokalu Zarządu oraz żądać odpisu listy za zwrotem kosztów jego sporządzenia. Akcjonariusz Spółki może żądać przesłania mu listy Akcjonariuszy uprawnionych do udziału w Walnym Zgromadzeniu nieodpłatnie pocztą elektroniczną, podając własny adres poczty elektronicznej, na który lista powinna być wysłana. Żądanie przesłania listy Akcjonariuszy należy złożyć w siedzibie Spółki pod adresem ul. Przemysłowa 27, 33-100 Tarnów lub przesłać na adres poczty elektronicznej wza@ampli.com.pl Żądanie przesłania listy powinno być sporządzone w formie pisemnej i podpisane przez Akcjonariusza lub osoby reprezentujące Akcjonariusza, a następnie zeskanowane (w przypadku przesyłania go pocztą elektroniczną) i złożone wraz następującymi dokumentami: 1) kopią dokumentu potwierdzającego tożsamość Akcjonariusza – w przypadku Akcjonariuszy będących osobami fizycznymi, 2) aktualnym odpisem z KRS lub innego rejestru wskazującym na sposób i osoby upoważnione do reprezentacji – w przypadku Akcjonariuszy będących osobami prawnymi bądź jednostkami organizacyjnymi nie będącymi osobami prawnymi a posiadającymi zdolność prawną 3) pełnomocnictwem do żądania przesłania listy podpisanym przez Akcjonariusza (ew. nieprzerwany ciąg pełnomocnictw) oraz kopię dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby podpisującej żądanie, a w odniesieniu do pełnomocnika innego niż osoba fizyczna – kopię odpisu z właściwego rejestru, potwierdzającego upoważnienie osoby podpisującej do działania w imieniu pełnomocnika wraz z kopią dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby podpisującej żądanie - w przypadku zgłoszenia żądania przez pełnomocnika, Jeżeli prawo głosu z akcji przysługuje zastawnikowi lub użytkownikowi, okoliczność tę zaznacza się na liście akcjonariuszy na wniosek uprawnionego. AMPLI S.A. będzie udostępniała wszelkie informacje dotyczące Walnego Zgromadzenia na stronie internetowej Spółki pod adresem www.ampli.com.pl podstrona „Relacje Inwestorskie” sekcja „WZA i Sprawozdania RN”. Wszelkie, dokumenty przesyłane do AMPLI S.A. (zarówno w formie pisemnej jak i elektronicznej) w związku z Walnym Zgromadzeniem, pozwalające na identyfikację Akcjonariusza lub pełnomocnika (np. kopie dowodów osobistych lub stron paszportu lub innego urzędowego dokumentu tożsamości) powinny być zanonimizowane w taki sposób, by widoczne na nich były jedynie następujące dane: imię i nazwisko, seria i numer dowodu osobistego/paszportu/innego urzędowego dokumentu tożsamości, data wydania oraz data ważności. Ze względów bezpieczeństwa zalecane jest dodatkowo przekreślenie ukośną linią przesyłanych kopii stron dowodu/paszportu/innego urzędowego dokumentu tożsamości i dopisanie: „Wyłącznie na potrzeby uczestnictwa w WZ AMPLI S.A.”, jednak w taki sposób, aby dane wymagane do identyfikacji były czytelne. Proponowane zmiany Statutu Spółki Na Nadzwyczajnym Walnym Zgromadzeniu zwołanym na dzień 16 stycznia 2024r. proponowane jest wprowadzenie następującej zmiany Statutu Spółki: 1) Paragraf 1 ust. 1 Statutu Spółki, w miejsce dotychczasowego brzmienia tj.: „1. Firma Spółki brzmi: "AMPLI" Spółka Akcyjna.” otrzyma następujące, nowe brzmienie: „1.Firma Spółki brzmi: LC Spółka Akcyjna.” 2) Paragraf 23 ust. 1 i 2 Statutu Spółki, w miejsce dotychczasowego brzmienia tj.: „1. Zarząd składa się z 1 (jednego) do 5 (pięciu) członków, w tym z Prezesa i Członków Zarządu. W przypadku Zarządu jednoosobowego w jego skład wchodzi jedynie Prezes Zarządu. 2. Zarząd jest powoływany przez Radę Nadzorczą na 5 - letni okres wspólnej kadencji z tym, że członkowie pierwszego Zarządu na 2 lata.” otrzyma następujące, nowe brzmienie: „1. Zarząd jest powoływany przez Radę Nadzorczą na 5 - letni okres wspólnej kadencji. z tym, że członkowie pierwszego Zarządu na 2 lata. 2. Zarząd składa się z 1 (jednego) do 5 (pięciu) członków, w tym, w przypadku Zarządu wieloosobowego, z Prezesa, Wiceprezesa i Członka lub Członków Zarządu, przy czym Rada Nadzorcza może nie powoływać Wiceprezesa Zarządu, jeżeli uzna, że nie ma takiej potrzeby. W przypadku Zarządu jednoosobowego w jego skład wchodzi jedynie Prezes Zarządu.” 3) Paragraf 25 Statutu Spółki w miejsce dotychczasowego brzmienia tj.: „Do składania oświadczeń woli i podpisywania w imieniu Spółki upoważniony jest Prezes Zarządu jednoosobowo lub dwóch członków Zarządu łącznie albo też jeden Członek Zarządu łącznie z prokurentem.” otrzyma następujące, nowe brzmienie: „Do składania oświadczeń woli i podpisywania wszelkich dokumentów w imieniu Spółki, upoważniony jest Prezes Zarządu i Wiceprezes Zarządu działający samodzielnie (jednoosobowo). Członek Zarządu nie będący Prezesem lub Wiceprezesem Zarządu może reprezentować Spółkę tylko łącznie z innym Członkiem Zarządu albo łącznie z prokurentem.” W związku z zamiarem dokonania powyższej zmiany, emitent podjął też decyzję o sporządzeniu projektu nowego teksu jednolitego Statutu AMPLI S.A. W sprawach nieobjętych niniejszym ogłoszeniem stosuje się przepisy Kodeksu spółek handlowych i Statutu Spółki. Raport jest przekazywany na podstawie art. 402 (1) § 1 kodeksu spółek handlowych oraz § 19 ust. 1 pkt 1) Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim z dnia 29 marca 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 757), a także art. 56 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o ofercie publicznej i warunkach wprowadzenia instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych.

Załączniki

Inne komunikaty