OUTDOORZY: strona spółki
4.11.2025, 17:05
OUT Informacja dotycząca przychodów w III kwartale 2025 r.
Zarząd Outdoorzy SA z siedzibą w Krakowie ("Spółka") informuje, iż w dniu dzisiejszym powziął wiadomość o ostatecznych wynikach finansowych za III kwartał 2025 r. Zgodnie z przygotowanymi danymi finansowymi, w III kwartale 2025 r. Spółka uzyskała przychody ze sprzedaży w kwocie 2 778 641,03 zł, względem 1 895 095,90 zł uzyskanych w analogicznym okresie roku poprzedniego. Stanowi to wzrost o 46,62% w stosunku do III kwartału 2024 r.
Zarząd Spółki wskazuje, iż wzrost przychodów jest efektem konsekwentnie realizowanych działań, ukierunkowanych na poprawę widoczności ofert oraz zwiększenie udziału Spółki w sprzedaży w kluczowych kanałach dystrybucji. W minionym kwartale Spółka koncentrowała się na: • intensyfikacji działań marketingowych oraz poprawie ekspozycji ofert w kanałach e-commerce, • optymalizacji portfolio produktowego z uwzględnieniem sezonowości oraz preferencji konsumentów, • digitalizacji procesów sprzedażowych oraz wdrożeniu rozwiązań zwiększających efektywność operacyjną. Efektem powyższych działań jest znaczące zwiększenie dynamiki sprzedaży oraz poprawa pozycji konkurencyjnej Spółki. Zarząd podkreśla, iż działania te stanowią realizację przyjętej i ogłoszonej przez Spółkę strategii rozwoju na lata 2025-2027 (zob. ESPI nr 4/2025 z dn. 26 maja 2025 r.), a osiągnięte wyniki, stanowią potwierdzenie jej skuteczności.
Zarząd Spółki wskazuje, iż wzrost przychodów jest efektem konsekwentnie realizowanych działań, ukierunkowanych na poprawę widoczności ofert oraz zwiększenie udziału Spółki w sprzedaży w kluczowych kanałach dystrybucji. W minionym kwartale Spółka koncentrowała się na: • intensyfikacji działań marketingowych oraz poprawie ekspozycji ofert w kanałach e-commerce, • optymalizacji portfolio produktowego z uwzględnieniem sezonowości oraz preferencji konsumentów, • digitalizacji procesów sprzedażowych oraz wdrożeniu rozwiązań zwiększających efektywność operacyjną. Efektem powyższych działań jest znaczące zwiększenie dynamiki sprzedaży oraz poprawa pozycji konkurencyjnej Spółki. Zarząd podkreśla, iż działania te stanowią realizację przyjętej i ogłoszonej przez Spółkę strategii rozwoju na lata 2025-2027 (zob. ESPI nr 4/2025 z dn. 26 maja 2025 r.), a osiągnięte wyniki, stanowią potwierdzenie jej skuteczności.