Łączne przychody Grupy BoomBit wzrosły o 8% m/m do 9,8 mln zł w lipcu

Łączne przychody Grupy BoomBit wyniosły 9,8 mln zł w lipcu 2020 r. co oznacza wzrost o 8% m/m, podała spółka. Nakłady marketingowe wyniosły w tym okresie łącznie 4,7 mln zł (wzrost o 4% m/m).

Obraz

"24 lipca wprowadziliśmy z sukcesem na rynek kolejną grę hypercasual - 'Bike Jump', która od debiutu została pobrana już ok. 3 mln razy. Jest to bardzo dobry wynik, a gra może zostać kolejnym naszym hitem. Również wydana niedawno inna gra hypercasual - 'Car Mechanic', wzbudziła zainteresowanie graczy i pobrana została prawie 6 mln razy generując satysfakcjonujące przychody. W lipcu kontynuowaliśmy kampanie marketingowe dla naszych kluczowych gier GaaS, cały czas rozwijanych i zdobywających nowych graczy. Warto także dodać, że lipiec był miesiącem w którym przychody wzrosły także w naszych pozostałych segmentach, tj. legacy games i Nintendo Switch" - powiedział prezes Marcin Olejarz, cytowany w komunikacie.

Narastająco za 7 miesięcy bieżącego roku (okres styczeń - lipiec 2020) szacunkowe przychody z gier Grupy BoomBit wyniosły ok. 80 mln zł (49,7 mln zł w całym 2019). Nakłady marketingowe w tym okresie wyniosły ok. 40 mln zł wobec 13 mln zł w całym 2019 r., podano także.

"Przy okazji publikacji raportu za I kwartał, wspominaliśmy o nawiązaniu współpracy z zewnętrznymi developerami gier mobilnych, którzy ze względu na dotychczasowe sukcesy naszych gier i wysokie miejsca w rankingach, chcieliby dla nas pracować. Podpisaliśmy już umowy z doświadczonymi developerami z różnych części świata - m.in. Australii, Brazylii, Indii i Turcji, mającymi już na koncie gry, które odniosły rynkowy sukces. To potwierdza naszą globalną renomę w branży i zainteresowanie współpracą z nami. Dzięki temu poszerzymy i uatrakcyjnimy nasze portfolio gier - zakładamy, że pierwsze efekty współpracy z zagranicznymi developerami będą widoczne w tym roku" - powiedział wiceprezes Hannibal Soares, cytowany w komunikacie.

W lipcu 2020 łączna liczba pobrań gier grupy BoomBit wyniosła około 19 mln (w porównaniu do ok. 15 mln w czerwcu 2020). Na koniec lipca łączna liczba pobrań gier przekroczyła poziom 127 mln licząc od początku 2020 r. Na II połowę roku zaplanowany jest m.in. debiut gry GaaS - "Idle Inventor Factory Tycoon", a także kolejnych gier hypercasual, podsumowano w materiale.

BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.

Wybrane dla Ciebie
Bruskela reaguje na słowa Muska. "Zwyczajnie bzdurne"
Bruskela reaguje na słowa Muska. "Zwyczajnie bzdurne"
Polskie satelity w kosmosie. Premier pokazał zdjęcie
Polskie satelity w kosmosie. Premier pokazał zdjęcie
Firma z Wrocławia przejmuje francuskiego dystrybutora
Firma z Wrocławia przejmuje francuskiego dystrybutora
Były minister aktywów państwowych ma nową pracę
Były minister aktywów państwowych ma nową pracę
Nowa fabryka morskich wież wiatrowych w Polsce
Nowa fabryka morskich wież wiatrowych w Polsce
Kamera wycelowana w posesję sąsiadów. Ważna decyzja prezesa UODO
Kamera wycelowana w posesję sąsiadów. Ważna decyzja prezesa UODO
Walka o giganta. Konkurent Netflixa ogłosił próbę wrogiego przejęcia
Walka o giganta. Konkurent Netflixa ogłosił próbę wrogiego przejęcia
Nieoficjalnie: Prezes PGE odwołany. Oto następca
Nieoficjalnie: Prezes PGE odwołany. Oto następca
Media: Francja ukrywa szczegóły ws. rosyjskich aktywów o wartości 18 mld euro
Media: Francja ukrywa szczegóły ws. rosyjskich aktywów o wartości 18 mld euro
Wielka kara dla platformy Muska. UE daje mu 90 dni. Amerykanie oburzeni
Wielka kara dla platformy Muska. UE daje mu 90 dni. Amerykanie oburzeni
Media publiczne z nowymi zasadami finansowania. Jest projekt ustawy
Media publiczne z nowymi zasadami finansowania. Jest projekt ustawy
Netflix chce przejąć giganta. Konkurencja nie odpuści?
Netflix chce przejąć giganta. Konkurencja nie odpuści?