Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Biofactory zadebiutuje na NewConnect 19 września 2012 roku

0
Podziel się:

Debiut spółki BIOFACTORY SA na rynku NewConnect odbędzie się 19 września br. o godz. 11.25 w sali NewConnect. Będzie to 416. spółka notowana oraz 69. debiut w 2012 r. na alternatywnym rynku akcji GPW. 

Biofactory to spółka w fazie gruntownej zmiany swojego modelu biznesowego. Trwające od 2010 roku inwestycje przekształcają ją z zakładu produkującego podstawowe wyroby drewniane w firmę czerpiącą zyski z bioenergetyki.

Historia Biofactory SA sięga początków ubiegłego stulecia, kiedy to w Bieczu powstaje Fabryka Betonu i Tartaku Parowego Postęp. W 2009 r. grupa prywatnych polskich inwestorów wykupuje ją od Agencji Rozwoju Przemysłu. W 2011 roku akcjonariusze dofinansowali spółkę, aby zbudować nowocześnie wyposażoną halę produkcyjną. Nowy obiekt wraz półautomatyczną linią przetarcia ma moce wytwórcze na poziomie ok. 40 tys. m3 elementów drewnianych rocznie. Dotychczasowym przedmiotem działalności spółki jest produkcja drewna, głównie konstrukcyjnego i podłogowego. Głównymi odbiorcami Biofactory są składy budowlane, producenci mebli i deski podłogowej oraz niewielkie lokalne podmioty gospodarcze i klienci indywidualni. Prawie jedną czwartą produkcji Biofactory sprzedaje za granicę, głównie na Słowację.

Podstawowe informacje o emitencie i wartości emisji:

*nazwa spółki * BIOFACTORY SA
miejsce siedziby Biecz
spółka na rynku NC 416
debiut w 2012 r. 69
sektor Technologie
spółka w sektorze 32
przedmiot działalności Produkcja wyrobów z drewna na potrzeby rynku budowlanego oraz meblowego.
oferta/sprzedaż(T/N, prywatna/publiczna) Oferta prywatna
*wartość oferty * *708.400 zł *
cena emisyjna 2,20 zł
kurs odniesienia 2,20 zł
*wartość spółki * 4,1 mln zł
wartość instrumentów wprowadzonych 4,1 mln zł
Autoryzowany Doradca Art Capital Sp. z o.o.
Animator NWAI Dom Maklerski SA

opracowanie: www.newconnect.info na podstawie www.newconnect.pl

newconnect
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)