Hurtimex, producent odzieży dziecięcej i młodzieżowej, zadebiutuje na NewConnect w połowie maja 2008.
Spółka podtrzymuje chęć pozyskania 3,5-5 mln zł z oferty prywatnej. Szacowana cena emisyjna akcji została ustalona między 1,17 zł a 1,67 zł. W ramach prywatnej emisji spółka wyemituje 3 mln akcji serii C. Obecnie kapitał zakładowy spółki dzieli się na 10 mln akcji.
Autoryzowanym doradcą spółki jest DFP, który posiada 13 proc. akcji Hurtimeksu. 80 proc. akcji Hurtimeksu należy do rodziny Kopciów.
Celem emisji jest uruchomienie sieci sklepów franczyzowych, rozszerzenie oferty asortymentowej oraz sfinansowanie i wdrożenie systemu informatycznego, wspierającego zarządzanie przedsiębiorstwem oraz siecią sklepów własnych i franczyzowych.
"Ambicją spółki poza tym jest w półtora roku przenieść się na rynek regulowany" - powiedział Jarosław Kopeć, członek zarządu i dyrektor administracyjny Hurtimeksu.
W 2007 roku Hurtimex miał 19,4 mln zł przychodów ze sprzedaży i 101,7 tys. zł zysku netto.
Na rok 2008 spółka prognozuje przychody na poziomie ok. 21,2 mln zł, a zysk netto na poziomie 0,65 mln zł (bez uwzględnienia przychodów ze sprzedaży nieruchomości) lub 2,6 mln zł (z uwzględnieniem tych przychodów).
Prognozy na 2009 rok zakładają przychody na poziomie 22,2 mln zł, a zysk netto na poziomie 0,8 mln zł (bez uwzględnienia) lub 4,4 mln zł (z uwzględnieniem).
Spółka chce w 2008 i 2009 roku sprzedać nieruchomość w centrum Łodzi za łączną sumę ok. 7 mln zł, przy czym jedna transakcja na kwotę ok. 2,5 mln zł planowana jest w 2008 roku, a druga - na kwotę ok. 4,5 mln zł - planowana jest na 2009 rok.
W kolejnych dwóch latach Hurtimex planuje przychody na poziomie odpowiednio 23,5 mln zł oraz 26,6 mln zł. Prognoza na 2010 rok zakłada wypracowanie 1,3 mln zł zysku netto, a w 2011 zysk netto ma wynieść 1,9 mln zł.
Hurtimex powstał w 1990 roku. Firma zatrudnia 60 osób. Produkuje ok. 1 mln sztuk ubrań rocznie. Korzysta z usług kilku firm konfekcyjnych w Polsce, część produkcji zleca na Daleki Wschód.