Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Sebastian Gawłowski
|

EM Lab wprowadza nowe usługi

0
Podziel się:

Notowana na rynku New Connect spółka EM Lab, świadcząca usługi w obszarze marketingu, wprowadza usługę Grupa Zakupowa, optymalizującą koszty marketingu.

EM Lab wprowadza nowe usługi
(Andrzej Wiktor)

EM Lab świadczący usługi w obszarze marketingu, wprowadza nową usługę Grupa Zakupowa, optymalizującą koszty marketingu.

Notowana na rynku New Connect, zarządzanym przez Ludwika Sobolewskiego (na zdjęciu), spółka **wprowadza do swojej oferty projekt, który zakłada stosowany w innych branżach model zakupu usług na rzecz klienta czy też wsparcie podczas negocjacji warunków handlowych. Unikatowość tego rozwiązania polega na przekazaniu zleceniodawcy rabatów wypracowanych przez EM Lab. Jest to pierwsza tego typu usługa w branży.

Dzięki wprowadzeniu przez EM Lab innowacyjnego produktu, opierającego się na dużej sile zakupowej i doświadczeniu w negocjacjach warunków handlowych, klienci będą mogli zaoszczędzić znaczne kwoty z budżetów eventowych i hospitality.

- _ Przykładowe wyceny, jakie spółka uzyskała na zamawiane usługi podczas budowy projektu wykazały oszczędności na poziomie 20-30 procent w stosunku do cen końcowych. W dobie kryzysu optymalizacja kosztów jest jednym z priorytetów. Znacząca siła zakupowa, którą EM Lab posiada z racji skali swojej działalności pozwala udostępnić korzyści płynące z tej siły innym podmiotom, o mniejszych rocznych zamówieniach w konkretnych obszarach _ - mówi Julian Kozankiewicz, Prezes EM Lab S.A.

Zleceniodawca może wybrać pomiędzy dwoma wariantami współpracy - modelem prowizyjnym (klient powierza EM Lab zakup usługi eventowej czy hospitality, w zamian
za obsługę EM Lab pobiera procent od obrotu) lub modelem consultingowym (gdy klient chce być fakturowany bezpośrednio, a poszukuje tylko skutecznego rozwiązania optymalizującego koszty). Przy modelu consultingowym spółka proponuje rozliczenie godzinowe.

Według zapowiedzi z raportu rocznego, działania spółki w 2009 roku będą się koncentrowały na umacnianiu pozycji na rynku agencji reklamowych. Spółka rozwija kompetencje strategiczne i kreatywne, przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiego poziomu obsługi Klienta.

giełda
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)