Oferta Adv.pl została przeprowadzona w drodze private placement i objęła emisję 2 mln nowych akcji, dzięki której spółka pozyskała
6,6 mln złotych.
Środki z emisji spółka chce przeznaczyć m.in. na rozwój portfela usług e-commerce i e-consulting, na stworzenie dedykowanych rozwiązań dla MSP, budowę centrum operacyjnego i wzrost kapitału obrotowego spółki.
Celem strategicznym Adv.pl jest ekspansja zagraniczna. Spółka myśli o przejęciach.
Na koniec 2007 roku spółka prognozuje zysk brutto w wysokości 0,5 mln złotych przy przychodach na poziomie 6 milionów złotych.
W roku 2006 spółka wygenerowała zysk netto na poziomie 150 tys.
zł przy przychodach w wysokości 4 mln zł.
Adv.pl jest agencją interaktywną z oddziałami w Gdyni, Wrocławiu i Warszawie.
Spółka działa na rynku mediów interaktywnych, gdzie tworzy i realizuje dla klientów skuteczne strategie i innowacyjne rozwiązania marketingowo-sprzedażowe.