Emitent prowadzi sprzedaż za pośrednictwem portali internetowych, oddziałów własnych oraz sieci mobilnych i stacjonarnych agentów na terenie całej Polski.
Model biznesowy Spółki opiera się na rozbudowanej sieci sprzedaży, obejmującej 65 jednostek. Emitent planuje jej rozwój poprzez podpisywanie nowych umów agencyjnych (franczyzowych) z zainteresowanymi podmiotami.
Zadaniem Spółki jest współpraca z touroperatorami. Są oni dostawcą ofert turystycznych, które następnie sprzedawane są przez Emitenta docelowym klientom. W celu zapewnienia możliwie szerokiej oferty, Spółka posiada umowy z ponad 100 touroperatorami. Ponadto Emitent współpracuje z niemieckimi biurami, co stanowi uzupełnienie jego oferty i pozwala na lepsze dopasowanie produktów Spółki do potrzeb jej klientów.
Strategia rozwoju Emitenta zakłada intensyfikację działań zmierzających do wzrostu skali działalności, w tym:
- rozwój sieci sprzedaży,
- rozbudowę infrastruktury internetowej,
- działania marketingowe.
opracowanie: www.newconnect.info na podstawie www.newconnect.pl