Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

PRCH: 81% klientów czuje się bezpiecznie w centrach handlowych

1
Podziel się:

Przeszło połowa klientów (51%) odwiedziła obiekty handlowe po ich ponownym otwarciu - 64% z nich poszło do centrum handlowego po konkretne zakupy, 31%, aby sprawdzić ofertę w sklepach lub w poszukiwaniu ciekawych promocji, wynika z badania "Powrót Polaków do zakupów po epidemii" przeprowadzonego przez Polską Radę Centrów Handlowych (PRCH) wraz z agencją badawczą Inquiry w dniach 11-15 maja br. Podczas robienia zakupów bezpiecznie czuło się 81% respondentów.

PRCH: 81% klientów czuje się bezpiecznie w centrach handlowych
(Getty Images)

"Wyniki badania przeprowadzonego przez agencję Inquiry pokazują, że klienci chętnie wrócili do centrów handlowych po 4 maja. Co nas cieszy, aż 81% respondentów czuło się podczas robienia zakupów bezpiecznie. Oznacza to, że obiekty handlowe zostały dobrze przygotowane do przyjęcia klientów. Będziemy z uwagą śledzić trendy dotyczące zachowań konsumenckich, aby móc obserwować, jak zmienia się bieżąca sytuacja na rynku" - powiedziała Research & Education Manager PRCH Anna Zachara-Widła, cytowana w komunikacie.

Ogólnopolskie badanie zostało zaplanowane na osiem cotygodniowych fal i każdorazowo będzie ono przeprowadzone na próbie 500 osób. Badanie pozwoli analizować bieżące zmiany zachowań klientów obiektów handlowych między innymi w takich obszarach jak: decyzje zakupowe, opinie o wizytach w centrach handlowych czy też obawy z nimi związane.

"Śledzimy potrzeby i zachowania klientów w tym niezwykle dynamicznym okresie, aby właściciele nieruchomości oraz przedstawiciele sieci handlowych i usługowych mogli jak najszybciej dostosować swoje działania do stanu 'nowej normalności'. Po pierwszej fali badania wiemy już, że Polacy najbardziej tęsknili za wizytą u fryzjera i kosmetyczki (68%) oraz za dostępem do gastronomii i rozrywki (po 38%). Jesteśmy przekonani, że wraz z kolejnym znoszeniem obostrzeń i otwieraniu kolejnych przestrzeni w obiektach potrzeby klientów będą się zmieniać" - podsumowała prezes Inquiry Agnieszka Górnicka.

Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) jest stowarzyszeniem not-for-profit, zrzeszającym ponad 240 firm działających w branży nieruchomości i miejsc handlu oraz usług.

budownictwo
nieruchomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(1)
Hmmm
4 lata temu
Badania na klientach galerii. Brzmi jak badanie zachowań na zwięrzetach w laboratorium .... Do jakich czasów dotarliśmy, że prowadzi się badania na psychice ludzi ... a gdzie prawo do ochrony człowieka przed takimi badaniami i wykorzystywania go przeciwko wolnej woli człowieka ?