Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

QubicGames: Przychody z gry 'Dex' przekroczyły koszty wydania i marketingu

0
Podziel się:

Przychody ze sprzedaży gry "Dex" w wersji cyfrowej uzyskane w przedsprzedaży oraz pierwszych trzech tygodniach sprzedaży przekroczyły łączne poniesione koszty wydania oraz marketingu gry na platformę Nintendo Switch oraz sumę wypłaconego minimum gwarancyjnego dla dewelopera gry, podał QubicGames.

QubicGames: Przychody z gry 'Dex' przekroczyły koszty wydania i marketingu
(Unsplash.com)

"Jednocześnie przychody wygenerowane przez grę do dnia niniejszego raportu w pełni pokryły zwrot nakładów inwestycyjnych współwydawcy gry, spółki Sonka S.A., które zgodnie z umową zawartą przez emitenta ze spółką Sonka S.A. jako pierwsze są recoupowane z przychodów z gry" - czytamy w komunikacie.

Dalsze przychody z gry, po potrąceniu prowizji Nintendo, będą należne w proporcji 50% QubicGames oraz 50% łącznie - deweloperowi gry, Dreadlocks, i współwydawcy.

"Niezależnie od sprzedaży cyfrowej gry prowadzona jest przedsprzedaż limitowanej wersji pudełkowej gry przez wydawcę - Red Art Games. Sprzedaż tej wersji dodatkowo zwiększy zyskowność osiągniętą ze sprzedaży gry" - czytamy dalej.

QubicGames podał też, że premiera japońskiej wersji gry została przeniesiona na październik 2020 r. Spółka planuje wspólną japońską premierę gry "Dex" wraz z drugim cyberpunkowym tytułem "Akane".

QubicGames jest studiem deweloperskim, które zostało założone w 2004 r. Do 2012 r. spółka realizowała głównie gry na konsole Nintendo, a od 2014 r. zajmuje się także produkcjami na platformy iOS/Android, Sony PS4 i PS Vita, a także komputery PC/Mac. Spółka jest notowana na NewConnect od 2016 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)