Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Sieć Circle K rozpoczęła współpracę z Bolt Food ws. dostaw produktów ze stacji

3
Podziel się:

Sieć stacji paliw Circle K nawiązała współpracę z platformą transportową Bolt Food w zakresie dostaw produktów spożywczych z oferty 17 stacji w Warszawie, podało Circle K.

Sieć Circle K rozpoczęła współpracę z Bolt Food ws. dostaw produktów ze stacji

Możliwość zamawiania zakupów przez aplikację Bolt Food obejmuje obecnie 30 produktów spożywczych, w tym napoje, słodycze oraz produkty higieniczne, jak i 25 ciepłych przekąsek z oferty Circle K, takich jak hot-dogi, hamburgery, zapiekanki czy panini, w takich samych cenach, jak na stacjach. Wraz z rozwojem współpracy zakres produktów, w tym podstawowych artykułów spożywczych, będzie rozwijany, zgodnie z potrzebami klientów, zapewniono.

Dostawy są realizowane w ciągu 30 minut od momentu złożenia zamówienia, codziennie od godziny 10:00 do 23:00.

"Do Bolt Food dołączają kolejne restauracje, ale właśnie dzięki współpracy z takimi partnerami, jak Circle K możemy zrobić kolejny krok ku zaspokajaniu potrzeb użytkowników naszej aplikacji. Wygoda, szybkość i szeroka gama produktów to niezwykle ważne czynniki podczas podejmowania decyzji konsumenckich. Widzimy to i rozumiemy, dlatego nieustannie pracujemy nad wprowadzaniem do aplikacji alternatywnych kategorii" - powiedział manager operacyjny w Bolt Food Michał Dubisz, cytowany w komunikacie.

Podobnie jak dostawy jedzenia z warszawskich restauracji, zakupy są przekazywane bezkontaktowo, a kurierzy zostawiają je we wskazanym przez użytkownika miejscu (informację podaje się w aplikacji).

"Współpraca z Bolt Food, to kolejna inicjatywa Circle K, po Click&Collect, która ma na celu sprawić, by codzienność naszych klientów była odrobinę łatwiejsza każdego dnia. [...] Dołączenie do platformy Bolt Food ma zapewnić naszym klientom przyjemne, bezpieczne i szybkie doświadczenie zakupów. Szeroki zakres godzin, w którym realizowane będą dostawy pozwoli klientom na dostosowanie dostawy do ich indywidualnych potrzeb. Planujemy dalszy rozwój naszej współpracy z Bolt, aby nasi klienci w kolejnych lokalizacjach mogli korzystać z usługi zamówienia zakupów Circle K z dostawą w wybrane miejsce" - dodała director market development w Circle K Polska Renata Timoščik.

Wcześniej o nawiązaniu pilotażowej współpracy z Uber Eats w zakresie dostaw produktów ze swoich stacji poinformowały sieci BP i Shell.

Firma Circle K Polska (przed 1 kwietnia 2016 r.: Statoil Fuel & Retail Polska) obecna jest na polskim rynku od 1992 r. i prowadzi sieć ponad 350 stacji paliw na terenie całej Polski, co daje jej piąte miejsce wśród największych sieci stacji w Polsce. Od 2012 r. właścicielem spółki Circle K Polska jest kanadyjska firma Alimentation Couche-Tard, jedna z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego, w formacie convenience.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(3)
Fastfoodożerc...
4 lata temu
Z racji mojej pracy jadam często fastfoody i naprawdę nie polecam żadnego jedzenia ze stacji benzynowych. Nie raz jadłem w macu, KFC, Burger Kingu itd. I żołądek znosił to normalnie lecz po jedzeniu ze stacji czy to Orlen, BP czy Circle-K to nie raz nie dwa musiałem robić Pauze i maszerować do toalety. Nie wiem co oni mają w tym jedzeniu lecz za każdym razem (gdyż sprawdzałem, robiłem swoje własne śledztwo) nie ważne czy to hot-dog, zapiekanka, burger czy inne jedzenie na szybko, zawsze ale to ZAWSZE kończyło się tym samym. Jeśli ktoś liczy się ze stanem swojego żołądka to nie polecam, lepiej zjeść w znanych fastfoodach. A moim skromnym zdaniem stacje benzynowe powinny zacząć działać głównie na polu na którym są dobre czyli zaopatrywaniu w paliwo różnej maści kierowców zamiast truć ludzi.
marcino
4 lata temu
Nie rozumiem fenomenu fast foodów ze stacji, serio. Jak mam ochotę na porządny luch to zamawiam coś przez roomservice z dowozem do domu czy pracy, dostarczają jedzenie z najlepszych w-wskich restauracji.
Pracownik
4 lata temu
Jeszcze przed Pandemią firmą nie zważała na ilość obowiązków na jednego pracownika a wtedy nawet dla DWÓCH pracowników na stacji (bez kadry zarządzającej) było dość trudno wykonać wszystkie obowiązki zmiany przy niekończącej się obsłudze klienta. Teraz gdy są zmiany 1 osoba + ktoś z kadry zarządzającej nie ma co mówić o wykonywaniu jakichkolwiek obowiązków gdyż ta jedna osoba jest uwięziona przy kasie bo ktoś MUSI obsługiwać. I tak wszelkie obowiązki schodzą na nocną zmianę gdzie uwaga, uwaga: jest JEDEN pracownik na 12h. Proszę mi wytłumaczyć drodzy pracodawcy oraz klienci jak mamy wyrobić się z aktualnymi oraz wciąż przybywającymi nowymi obowiązkami się wyrobić? Od 18-20 (w tych godzinach zostaje się już samemu) jest JEDEN pracownik więc proszę mi wytłumaczyć jak mamy przygotować jedzenie "Drive" do 23 gdzie często nie możliwym jest zejście z kasy do 00:00. Jak mamy klientom na stacji wyjaśnić, że mamy do przygotowania zamówienie dla klienta, który jest i czeka w domu?? "Dołączenie do platformy Bolt Food ma zapewnić naszym klientom przyjemne, bezpieczne i szybkie doświadczenie zakupów." <--- Proszę mi wyjaśnić w jaki sposób mamy to zapewnić skoro nie możemy zagwarantować szybkiej obsługi klienta przy wzmożonym ruchu??