Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Skinwallet uruchomił część sprzedażową platformy Market

0
Podziel się:

Skinwallet uruchomił część sprzedażową platformy Market. Wśród nowych narzędzi jest przede wszystkim możliwość wymiany i handlu bezpośrednio pomiędzy użytkownikami, podała spółka.

Skinwallet uruchomił część sprzedażową platformy Market

Platforma Skinwallet Market została uruchomiona 5 października 2020 r. W dotychczasowym kształcie umożliwiała kupno dóbr cyfrowych z katalogu Skinwallet. Uruchomione obecnie funkcjonalności pozwalają na handel i wymianę aktywów bezpośrednio pomiędzy użytkownikami. Otwiera to spółkę na zupełnie nowe rynki. Poza marketplace, Skinwallet jest także właścicielem platformy działającej w modelu instant, oferującej usługę sprzedaży wirtualnych przedmiotów z natychmiastową wyceną i wypłatą środków, podano w komunikacie.

"Skinwallet Instant oferuje natychmiastową wycenę i wypłatę środków za zakupione przedmioty. Skinwallet Market pozwala na handel bezpośrednio między użytkownikami, ale z realizacją transakcji w dłuższej perspektywie czasowej. Prowizja Skinwallet utrzymuje się średnio na poziomie 15-20%" - powiedział prezes Kornel Szwaja, cytowany w komunikacie.

Aktualnie Market odpowiada za 40% wartości wszystkich dóbr cyfrowych sprzedanych przez Skinwallet od momentu jego uruchomienia. Platforma zgromadziła już ponad 12 tys. aktywnych użytkowników, podano także.

"Dzięki uruchomieniu nowych funkcjonalności Marketu dysponujemy wszystkimi opcjami niezbędnymi w naszym ekosystemie. Możliwości, które od dziś oferujemy, pozwalają graczom na swobodne nabywanie i obrót dobrami wirtualnymi w wybranej przez nich formie. Rozpoczynamy tym samym etap skalowania działalności platformy, w tym wdrażamy intensywne działania na rzecz pozyskiwania nowych użytkowników" - dodał Szwaja.

Skinwallet to działająca od 2019 roku platforma handlu dobrami cyfrowymi w grach wideo. Głównym rynkiem aktywności spółki jest gra "Counter-Strike: Global Offensive", platforma umożliwia również handel przedmiotami z gry "Dota 2" oraz "Team Fortress 2", a w kolejnych miesiącach planowane jest uruchomienie możliwości handlu dobrami cyfrowymi z kolejnych gier. Spółka zadebiutowała na rynku NewConnect we wrześniu 2020 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)