Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Ulma Construccion zarekomendowała 7,62 zł dywidendy na akcję za 2020 r.

0
Podziel się:

Ulma Construccion Polska zarekomendowała przeznaczenie 11,2 mln zł z zysku netto za 2020 r. oraz 28,84 mln zł z kapitału zapasowego na wypłatę dywidendy w łącznej kwocie 40 mln zł, tj. 7,62 zł na jedną akcję, podała spółka.

Ulma Construccion zarekomendowała 7,62 zł dywidendy na akcję za 2020 r.

"Zarząd spółki zaproponował przeznaczenie całego zysku netto spółki za 2020 rok w kwocie 11 205 424,56 zł kwotę 28 842 491,28 zł pochodzącą z kapitału zapasowego spółki na wypłatę dywidendy w kwocie łącznej wynoszącej 40 047 915,84 zł, tj. w kwocie 7,62 zł na jedną akcję" - czytamy w komunikacie.

W opinii zarządu, wysokość proponowanej dywidendy stanowi kompromis pomiędzy bieżącym interesem akcjonariuszy, a rzeczywistymi potrzebami spółki dla finansowania swojej działalności operacyjnej oraz inwestycyjnej.

"Zarząd spółki rekomenduje jako dzień nabycia praw do dywidendy (dzień dywidendy) 6-ty dzień roboczy po odbyciu zwyczajnego walnego zgromadzenia akcjonariuszy, a jako termin wypłaty dywidendy 10-ty dzień roboczy od dnia nabycia praw do dywidendy" - czytamy także.

Ulma Construccion Polska odnotowała 20,19 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2020 r. wobec 46,2 mln zł zysku rok wcześniej. W ujęciu jednostkowym zysk netto w 2020 r. wyniósł 11,21 mln zł wobec 43,5 mln zł zysku rok wcześniej.

Grupa kapitałowa Ulma Construccion Polska działa w branży budowlanej. Przedmiotem działalności spółek wchodzących w skład grupy kapitałowej jest dzierżawa i sprzedaż systemów deskowań (systemów szalunkowych) i rusztowań na potrzeby budownictwa kubaturowego oraz inżynieryjnego, wykonywanie prac konserwacyjnych oraz projektów zastosowań tych systemów, a także produkcja remonty systemów deskowań i innych akcesoriów używanych przy montowaniu systemów szalunkowych.

budownictwo
nieruchomości
giełda
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)