Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Unity Group chce rosnąć 30% rocznie i przyspieszyć ekspansję zagraniczną

0
Podziel się:

Warszawa, 29.01.2021 (ISBnews/ ISBtech) - Unity Group chce rosnąć o 30% rocznie w sposób organiczny, m.in. dzięki przyspieszeniu ekspansji zagranicznej wobec 50 mln zł przychodów osiągniętych w 2020 r., poinformował ISBtech prezes Grzegorz Kuczyński. Celuje szczególnie w takie rynki zagraniczne, jak: DACH, USA, UK i kraje nordyckie.

Unity Group chce rosnąć 30% rocznie i przyspieszyć ekspansję zagraniczną

"Dotychczas nasz model działania świetnie sprawdzał się na rynku polskim i za granicą, ale wciąż czuliśmy niedosyt związany z naszą aktywnością międzynarodową. Po bardzo udanym 2020 r. czujemy, że teraz jest odpowiedni czas, by jeszcze silniej zaznaczyć swoją obecność w innych krajach. Obecnie działamy w ramach roadmapy rozpisanej do 2025 r. Chcemy rosnąć 30% rocznie w sposób organiczny, a punktem odniesienia jest poziom 50 mln zł przychodów uzyskany w 2020 r." - powiedział ISBtech Kuczyński.

"Celujemy w takie rynki zagraniczne, jak: DACH, USA, UK i kraje nordyckie, ale nasza ekspansja będzie postępować etapami. W latach 2021-2023, skupimy się na zapewnieniu znacznego wzrostu działalności w Polsce, Europie Zachodniej oraz w Ameryce Północnej w zakresie prowadzenia wdrożeń end-to-end transformacji cyfrowej. Chcemy konsekwentnie zwiększać nasze przychody zagraniczne" - dodał prezes.

Spółka działa na rynkach zagranicznych od kilku lat. Jak wskazuje prezes Unity, ma dużych klientów, a zarazem prowadzi swoje przedstawicielstwa w Zurychu i Nowym Jorku.

"Oczywiście, chcemy dalej dynamicznie rozwijać się w Polsce, ale - idąc za ciosem - w jeszcze większym stopniu korzystać z olbrzymich wzrostów jakie usługi w ramach transformacji cyfrowej notują za granicą. Nowy branding i nowoczesna strona internetowa, skrojone zostały również na potrzeby dalszej ekspansji zagranicznej" - podsumował Kuczyński.

Unity Group to partner w cyfrowej transformacji sprzedaży z ponad 500 zrealizowanymi projektami w obszarze digitalizacji przedsiębiorstw na swoim koncie. Dotychczas wrocławska firma współpracowała z polskimi i zagranicznymi liderami swoich branż np.: Leroy Merlin, Galicja Tomaszek, RTV Euro AGD, Tesco, Carrefour, Publio, LPP, Volkswagen Group Polska, Hyundai, Onninen, Tubądzin, Selena FM, Murapol, Tubes, Mostostal Warszawa, Archicom, The Greenbrier Companies, Nest Bank, Provident, Swiss Re.

Sebastian Gawłowski

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)