Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

W e-sklepach LPP wdrożono odroczone płatności PayPo

21
Podziel się:

Warszawa, 24.07.2020 (ISBnews) - LPP wdrożyło nową formę płatności za zakupy przez internet - odroczone płatności PayPo, podał fintech. 

W e-sklepach LPP wdrożono odroczone płatności PayPo

Obecnie rozwiązanie PayPo jest dostępne w ponad 1 tys. e-sklepów, w tym w ponad 100 działających w obszarze fashion, podano.

"Decyzja o podjęciu współpracy z PayPo oraz zaproponowanie naszym klientom opcji odroczonych płatności jest kolejnym elementem usprawnień jakie postanowiliśmy wdrożyć, aby uczynić nasze sklepy online bardziej przyjaznymi. Zwłaszcza ostatni czas pokazał, że dynamicznie rozwijający się e-commerce, teraz jeszcze bardziej zyskał na znaczeniu. Układ sił pomiędzy tradycyjnym i internetowym kanałem sprzedaży uległ diametralnej zmianie. To stawia przed firmami takimi jak nasza wyzwanie, aby sprawnie dostosować się do zmienionej rzeczywistości handlowej i wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i rynku. Wierzymy, że wprowadzenie odroczonych płatności, przemodelowanie naszej sieci dystrybucji celem przyspieszenia dostaw oraz wiele innych zmian jakie jeszcze planujemy wdrożyć pozwolą nam skutecznie odpowiedzieć na dzisiejsze potrzeby naszych klientów" - powiedział e-commerce operations manager w LPP Dawid Telepski, cytowany w komunikacie.

LPP to kolejny duży gracz z polskiego rynku, który zaufał PayPo. Wcześniej po rozwiązania polskiego fintechu sięgnęli tacy giganci jak Allegro, Media Markt, Media Expert, Leroy Merlin czy Decathlon. To również kolejny przedstawiciel segmentu moda/ fashion, który bardzo szybko przekonał się do odroczonych płatności. Obecnie w portfelu PayPo sklepów z tego rynku jest już ponad 100 podmiotów. Obok LPP są też takie marki jak 4F, Answear, Big Star, Grupa MIG, w tym sklepy Sizeer, Wojas, Laurella, czy Ochnik, podano także.

"Wśród ponad 1 tys. e-sklepów oferujących odroczone płatności są nie tylko średnie i małe podmioty, ale przede wszystkim do rozwoju i popularyzacji tej formy płacenia za zakupy w internecie przyczyniają się największe firmy, które, tak jak LPP, sięgają po nasze rozwiązanie. Co ważne, doświadczenie zdobyte przy tak dużym wdrożeniu, jakie zrealizowaliśmy dla kolejnego dużego sklepu, który jest jedną z największych odzieżowych marek Europy, pozwala nam z jeszcze większą sprawnością wprowadzać odroczone płatności w następnych dużych firmach. Nowe projekty na skalę porównywalną do LPP są już finalizowane i niebawem będziemy o nich informować" - dodał członek zarządu PayPo Tomasz Hadzik, cytowany w komunikacie.

Udział odroczonych płatności we wszystkich transakcjach w internecie w Polsce jest wciąż jednocyfrowy, podczas gdy w Europie Zachodniej wynosi 15-25%. To pokazuje, jaki potencjał drzemie w rozwiązaniu PayPo, podsumowano w materiale.

PayPo to krajowy fintech działającego na rynku od 2018 r. Obecnie jest on liderem na rynku odroczonych płatności w internecie w Polsce - nawiązał współpracę z ponad 1 tys. sklepów i zapewnił finansowanie dla ponad 250 tys. kupujących. Założycielem, udziałowcem i prezesem spółki jest Radosław Nawrocki.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(21)
Oliwia
rok temu
Mega! Mnie cieszy, że modivo też ma paypo bo często tam kupuję
Maja
rok temu
Myślę że jeszcze zalando albo asos mogliby wprowadzić paypo, to jest najlepsza opcja płatności odroczonej
sajko
rok temu
No i bardzo fajnie że już sporo sklepów ma paypo. Bardzo lubię to rozwiązanie, przydatne i proste w użyciu
Beti
rok temu
Za kazdym razem jak korzystam z paypo to jestem zadowolona i wszystko sprawnie idzie, dużo sklepów ma teraz dużo fajnych promocji dzięki czemu też udało mi się skorzystac z paypo na zakupach w answear, gdzie nadal trwa wiele promocji
Elena
rok temu
Paypo zawsze jest przydatne i bezpieczne, intyicujnie działa, do tego opcja płatności w ratach dodatkowo zachęca. Ja czesto korzystam np. przy okazji zakupów w modivo.
...
Następna strona