Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

4Mobility zanotowało dwukrotny wzrost liczby najmów w okresie od 1 IV do 13 V

0
Podziel się:

4Mobility zanotowało od 1 kwietnia do 13 maja dwukrotny wzrost liczby najmów samochodów w porównaniu z wynikiem z całego I kw. 2018 roku, poinformowała spółka. Tylko w uwzględnionym okresie liczba wypożyczeń wyniosła ponad 22,6 tys. w stosunku do 22,1 tys. notowanych w I kw. 

4Mobility zanotowało dwukrotny wzrost liczby najmów w okresie od 1 IV do 13 V

"Rok 2018 przyniósł falę zainteresowania car sharingiem oraz szeroko pojętą sharing economy w Polsce - w pierwszym kwartale tego roku użytkownicy 4Mobility wypożyczyli auta 22,1 tys. razy i pokonali nimi 212,9 tys. kilometrów. Całkowity czas spędzony w samochodach wyniósł 947 tys. minut. W okresie od 1 kwietnia do 13 maja 2018 roku, liczba zarejestrowanych kierowców aut 4Mobility wzrosła do 14,2 tys." - czytamy w komunikacie.

W całej Europie z car sharingu korzysta już około 3 mln osób, a przemieszczanie się autami na minuty jest alternatywą nie tylko dla posiadania własnego samochodu, lecz także transportu miejskiego oraz taksówek. Przewiduje się, że w 2020 roku tylko na Starym Kontynencie z usługi korzystać będzie 15 mln użytkowników, a jeden współdzielony pojazd zastąpi nawet 12 prywatnych, podano również.

"Rozwój rynku usług car sharing w Polsce dopiero nabiera tempa. Nasze wyniki są jednoznacznym potwierdzeniem wzrostu popularności aut na minuty - w okresie od 1 kwietnia do 13 maja 2018 roku liczba zarejestrowanych użytkowników wzrosła o 47%. Kontynuujemy dynamiczną ekspansję na polskim rynku, realizujemy strategię wchodzenia do kolejnych miast oraz zawierania kolejnych partnerstw. Elastyczność usługi zapewnia kierowcom naszych samochodów komfort niezależność w poruszaniu się po mieście" - powiedział prezes 4Mobility Paweł Błaszczak, cytowany w komunikacie.

4Mobility to spółka rozwijająca sieć samoobsługowych wypożyczalni samochodów typu car sharing. Jest notowana na NewConnect.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)