Grupa Agory chce rozwijać się w segmencie czasopism, pracować nad nowymi tytułami, jak też brać udział w konsolidacji, zaś w ciągu 2-3 lat zbudować pozycję wszystkich głównych tytułów w internecie - poinformował wiceprezes Agory Zbigniew Bąk.
_ Chcemy dalej rozwijać się w czasopismach. Uważamy, że w tym segmencie następuje przesunięcie skali znaczenia na korzyść miesięczników tzn. pozycja tygodników słabnie, a miesięczników rośnie _ - powiedział Bąk.
_ W związku z tym, że my mamy w swoim portfelu w zasadzie wyłącznie miesięczniki i stąd nasza silna pozycja na tym rynku, będziemy zastanawiać się i pracować nad koncepcjami nowych tytułów, zastanowimy się też nad licencjami, jak też będziemy starali się wykorzystać wszelkie możliwości konsolidacji, jakie się pojawią w momencie tego spowolnienia gospodarczego _ - dodał.
_ Postawiliśmy sobie ambitny plan, aby w ciągu 2-3 najbliższych lat budować pozycje w internecie wszystkich naszych głównych tytułów _ - powiedział również.
Wpływy segmentu czasopism wyniosły po trzech kwartałach 83,8 mln zł i wzrosły o 8,3 proc. w ujęciu rocznym, a EBITDA operacyjna wzrosła o 14,3 proc. do 18,4 mln zł.