Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
technologie
18.05.2015 10:13

Arteria chce powiększyć swoje call center

Przychody z działalności prowadzonej w segmencie call center osiągnęły w pierwszym kwartale poziom 16 mln zł

Podziel się
Dodaj komentarz
(Dmitriy Shironosov/Dreamstime.com)

Arteria podtrzymuje prognozy dotyczące zwiększenia liczby posiadanych stanowisk call center do co najmniej 1600 - podała spółka.

Jak podaje Arteria, przychody z działalności prowadzonej w segmencie call center osiągnęły w pierwszym kwartale poziom 16 mln zł, a więc porównywalny w stosunku do sprzedaży z tego samego okresu ubiegłego roku.

"Utrzymanie stabilnego poziomu sprzedaży w tym segmencie jest zasługą długoterminowych kontraktów oraz atrakcyjnej oferty wykorzystującej m.in. zaawansowane usługi klasy customer care oraz zintegrowane technologicznie struktury telemarketingowe i obsługi klienta" - czytamy w raporcie.

Spółka podkreśliła, że zamierza w dalszym ciągu inwestować w rozwój tego segmentu usług i stawia na dalszy rozwój ilości stanowisk telemarketingowych, co będzie następować zarówno w sposób organiczny, proporcjonalnie do wzrostu skali realizowanych projektów jak i poprzez akwizycje, o ile zostaną one przeprowadzone.

"W całym 2015 roku powinien być to największy, najbardziej rentowny i najbardziej dynamicznie rozwijający się segment działalności grupy kapitałowej Arteria" - czytamy dalej.

Arteria to grupa kapitałowa specjalizująca się usługach outsourcingowych. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 149,5 mln zł w 2014 r.

Tagi: technologie, media, telekomunikacja, arr, giełda, wiadomości, gospodarka, giełda na żywo
Źródło:
ISBnews
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz