Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Cyfrowy Polsat prognozuje tempo wzrostu rynku reklamy

0
Podziel się:

Cyfrowy Polsat podał, że według szacunków domu mediowego Starlink, wydatki na reklamę i sponsoring w telewizji w pierwszym kwartale 2014 roku wyniosły 831,7 mln zł i wzrosły rok do roku o 4,7 proc.

Cyfrowy Polsat prognozuje tempo wzrostu rynku reklamy
(tvn.pl, polsat.pl)

Cyfrowy Polsat podtrzymał prognozę średniego jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w 2014 roku - podała spółka w komunikacie.

Cyfrowy Polsat podał, że według szacunków domu mediowego Starlink, wydatki na reklamę i sponsoring w telewizji w pierwszym kwartale 2014 roku wyniosły 831,7 mln zł i wzrosły rok do roku o 4,7 proc.

Opierając się na tych estymacjach, Cyfrowy Polsat oszacował, że jego udział w rynku reklamy telewizyjnej w pierwszym kwartale 2014 roku wzrósł rok do roku do 24,9 proc. z 23 proc. udziału w pierwszym kwartale 2013 roku.

Porównaj na wykresach spółki i indeksy Dodaj wykresy do Twojej strony internetowej

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)