Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Euromark inwestuje w brytyjskie marki

0
Podziel się:

Euromark kupił za 5,9 mln zł znaki towarowe od Wynnster Outdoor.

Eurotech Leisure, spółka zależna od Euromark Polska, kupiła od zarejestrowanej w Anglii i Walii Wynnster Outdoor Leisure pakiet znaków towarowych za 1 milion GBP, czyli ok. 5,9 mln zł - podał Euromark w komunikacie.

Zakupiony pakiet znaków towarowych obejmuje znaki: Wynnster, Ultimate, Wynndcheta, Cirrus, Travel Lite, Solarstop, Aquastop i Airflow.

"Cena nabycia wynosi 1 milion GBP (ok. 5,9 miliona zł) i będzie płatna w dwóch równych ratach, w dniach 2 stycznia 2007 r. i 2 kwietnia 2007 r. Nabycie dokonywane jest za środki pozyskane z emisji akcji serii B Euromark Polska SA" - podała spółka, właściciel marek Alpinus i CampuS.

Eurotech przejmie także obecny i zamówiony towar Wynnster Outdoor Leisure Ltd. marek Wynnster i Karrimor za 1,7 mln GBP (ok. 10,0 mln zł).

Zgodnie z warunkami umowy Eurotech przejmie część pracowników Wynnster Outdoor Leisure Ltd., a po zawarciu stosownych umów najmu będzie prowadził działania biznesowe w biurach i magazynach Wynnster koło Londynu, przez najbliższe trzy miesiące.

"Intencją jest połączenie działań biznesowych Eurotech i Wynnster Outdoor Leisure ltd. Firma ta sprzedawała w kanale hurtowym własne towary i towary Karrimor, jej obrót za rok 2005 wyniósł ok. 5,5 miliona GBP (ok. 32 miliony zł). Wynnster posiada ponad 500 odbiorców na terenie Wielkiej Brytanii, a więc około pięciokrotnie więcej niż Eurotech" - podał Euromark.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)