Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Frisco.pl zwiększyło liczbę klientów o 33% r/r w I połowie 2017 r.

0
Podziel się:
Frisco.pl zwiększyło liczbę klientów o 33% r/r w I połowie 2017 r.

Frisco.pl zanotowało wzrost liczby klientów o 33% r/r w I poł. 2017 r., a także utrzymało niemal 100-procentowe wskaźniki punktualności dostaw oraz kompletności zamówień, podała spółka.

"Klienci Frisco.pl najchętniej robili duże zakupy do domu, składając zamówienia najczęściej przed weekendem, średnio 2 razy w miesiącu. Przeciętna wartość pojedynczego zamówienia wynosiła ok. 290 zł. Co ważne, klienci nie musieli dodatkowo płacić za dowóz takich zamówień, ponieważ we Frisco.pl oferujemy bezpłatną dostawę w przypadku zakupów powyżej 200 zł" - powiedział dyrektor marketingu Tomasz Dębowski, cytowany w komunikacie.

Wdrożona w 2015 roku polityka niskich cen Frisco.pl, poza wprowadzeniem cen na poziomie hipermarketów, zakładała także oferowanie regularnych promocji oraz produktów z tzw. gwarancją "Najtaniej w sieci". Efekty tych działań można było szczególnie zauważyć w pierwszym półroczu tego roku, w którym aż 87% zamówień zawierało objęte tą promocją produkty.

"Wciąż dominującą formą płatności za zakupy spożywcze online jest płatność kartą przy odbiorze, którą wybierała ponad połowa klientów Frisco.pl. Rośnie popularność przelewów online - w pierwszym półroczu 2017 roku na tę metodę zdecydowało się 30% klientów. Spada natomiast płatność gotówką przy odbiorze (16,4% vs 14,9%), co, poza rosnącą popularnością transakcji bezgotówkowych, może oznaczać także wzrost zaufania do e-grocery" - czytamy dalej.

W ostatnich sześciu miesiącach aż 78% wszystkich zamówień zawierało świeże artykuły, z czego:

owoce i warzywa znalazły się w 75% koszyków;

mięso było zawarte w prawie 40% koszyków;

pieczywo było obecne w ponad 1/3 koszyków, podano także.

Niezwykle istotnymi elementami e-supermarketów są terminowe dostawy i kompletność zamówień. Wraz ze zwiększającą się skalą działalności, Frisco.pl położyło również duży nacisk na poprawę tych właśnie elementów. Porównując pierwsze półrocza 2016 i 2017 roku, punktualność dostaw w oferowanym przez Frisco.pl jednogodzinnym przedziale czasowym wzrosła z 90% do 95% zamówień dostarczonych na czas. Natomiast kompletność zamówień utrzymała się na wysokim poziomie i wyniosła aż 99,6%.

Frisco.pl to jeden z największych i najdłużej działających spożywczych e-sklepów.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)